Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Formulier gemaakt in FP2003

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-11 14:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig met de site van ons bedrijf. Ik was bezig met een Formulier voor de contact pagina :

http://digitune.nl/contact.html

Eindelijk werkt het. Maar als ik op verzenden klik. Popt Outlook in 1x op. Is er een manier om in Frontpage het voor elkaar te krijgen dat ie gewoon meteen verstuurt . Zonder tussenkomst van Outlook of Live.

iemand die hier een script voor heeft of een manier om dit op te lossen ?

mvg J.Moor

[ Voor 4% gewijzigd door koelebobes op 19-01-2012 14:58 ]

BTC €94.837,08

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat had je zelf al geprobeerd :?
Lees ook even Devschuur® Beleid :)

Verder: kennelijk invoked die "verstuur" knop een mailto hyperlink. Da's net wat je niet wilt; je wilt dat de boel in een DB terecht komt, of iig onderwater verstuurd wordt. Ergo: het verzoek ergens wegschrijven, en je eigen server een mail laten versturen (sendmail oid) naar de mailserver :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Topicstarter
Okay het spijt me..
Inderdaad het is :

action="mailto:info@digitune.nl?

kun je me een makkelijke tutorial hier over geven :P Ik ben al wel heel lang aan het spelen met instellingen. Kun je me uitleggen hoe je dit kunt doen. Of kun je mijn script inkijken ?

Is er een alternatief want ik lees ook dat veel browsers ... mailto action niet herkennen.

[ Voor 15% gewijzigd door koelebobes op 19-01-2012 15:22 ]

BTC €94.837,08

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:53
koelebobes schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:10:
Is er een alternatief want ik lees ook dat veel browsers ... mailto action niet herkennen.
PHP, ASP, cgi-bin.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Topicstarter
Als een newbie.. moet ik dan mijn hele form weggooien of moet ik een kleine aanpassing doen ?

BTC €94.837,08

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

koelebobes schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:10:
Ze herkennen het wel, maar de bezoeker moet wel een mail-client geinstalleerd hebben. Op openbare PC's is hier niet het geval van.

Je moet gewoon bijv. een serverside script, zoals PHP eraan toevoegen.
Je kan dit vanuit de action aanroepen.

Mijn advies is om eens naar een goed en recent contactformulier te zoeken, of anders eens in PHP te verdiepen.

[ Voor 77% gewijzigd door AW_Bos op 19-01-2012 15:45 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Topicstarter
Okay nu voel ik me echt newbie :X

BTC €94.837,08

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[google=php contact form how to]. Googlen mag je zelf doen. ;)

Ik mis in dit topic behoorlijk wat eigen inzet. Zelfs een relatief stompzinnige zoekopdracht als deze geeft je in de tweede hit al antwoord op je eerste vraag, inclusief een voorbeelddienst. Dit topic gaat dicht, volgende keer mag je toch echt wat beter zoeken voor je wat vraagt. ;)

Verder, als je met de gegeven hints zelf niet aan de slag kunt dan kun je het maar beter aan iemand overlaten die wél weet wat hij doet, want anders wordt je site binnen no time gebruikt door spammers omdat je formulier niet goed beveiligd is. Wordt je hoster vast niet blij van.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.