Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05 14:12
Hoi,

ik gebruik mijn HTC Desire nu twee jaar en ik begin het gevoel te krijgen dat de batterij minder wordt.

Mijn eerste vraag, kan dit überhaupt wel? Zo ja, dan kan ik uiteraard een nieuwe batterij kopen.

Nu vond ik op een website een batterij die 1000mAh zwaarder is dan de originele.

Is het slim om een zwaardere te kopen? Of is dit slecht voor de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:13
1: Je krijgt een dikker hoesje, of zal je waarschijnlijk nodig hebben.
2: op ebay is dit veel goedkoper
3: chinese imitatie, ga ervan uit dat deze batterij niet veel langer mee gaat als het origineel.

Mijn conclusie: zonde geld.. en ik heb bovenstaande persoonlijk meegemaakt :) vooral het dikker worden is zeer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-06 01:59
Ja de batterij wordt minder op zn tijd. Zeker na 2 jaar kan het goed merkbaar zijn.

Je kan daar inderdaad een nieuwe batterij voor kopen. Zelf heb ik geen ervaring met een Desire maar zo te zien krijg je bij die batterij een ander klepje omdat de batterij een stuk dikker is. Dan moet je je klepje dus ook vervangen.

Je kunt hoogstwaarschijnlijk ook wel gewoon een standaard capaciteit batterij kopen, dan kun je je eigen klepje blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-03 21:13
Ik weet dat bij de HD2 sommige apps niet om kunnen gaan met een andere batterij. Hoe het kan dat een app reageert op een accu weet ik niet.

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05 14:12
ok bedankt, had dat van dat klepje niet eens door, zal ik maar op zoek gaan naar een zelfde accu! Bedankt voor de snelle replies

-edit- is dit wat? of is dit ook een Chinese namaak, als deze batterij bij voorbaat al niks is, voegt het kopen niet zoveel toe ;)

[ Voor 53% gewijzigd door BasZer op 19-01-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-06 22:45
http://www.ebay.com/itm/1...3370ca2621#ht_4989wt_1177
veel goedkoper ebay.com ;)

Volgens testen op internet maakt het niet zoveel uit en zeker niet voor die prijs >:)

http://batteryboss.org/

[ Voor 23% gewijzigd door saharoen op 19-01-2012 18:36 ]

Pagina: 1