[Vraag] verdwenen bestanden netwerkschijf

Pagina: 1
Acties:

• Smijtkabouter
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2024
Voor mijn werk heb ik de afgelopen twee weken zowel audio- als tekstbestanden uitgewerkt.
Vandaag ben ik bezig geweest met het controleren van deze bestanden en heb ze dus na de controle van de ene in de andere map overgezet. Tot mijn grote schrik kwam ik er net achter dat ik de map waarin ik mijn gecontroleerde bestanden heb verplaatst, verdwenen is! Nu ben ik totaal geen kluns en kan ik me dus onmogelijk voorstellen dat ik de bestanden zelf van de netwerkschijf verwijderd heb.

Zelf heb ik 'Recuva' gedownload, maar daarmee was ik niet in staat om op de netwerkschijf te zoeken, enkel op de C:\-schijf.

Als er nog vragen aan mij zijn, stel ze natuurlijk, ik probeer het nu zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

*In mijn haast heb ik het topic in dit forum geplaatst, als dit niet het goede forum is, meld dit mij dan alsjeblieft!*

[ Voor 7% gewijzigd door Smijtkabouter op 19-01-2012 13:10 ]

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Heb je niet gewoon per ongeluk die map verplaatst? Al een search op los gelaten?

• Smijtkabouter
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2024
mijn opdrachtgever heeft alle netwerkschijven uitgepluist met de zoekoptie, niets gevonden. Bij onlangs geopende bestanden zie ik nog wel de snelkoppeling, maar deze verwijst nergens meer naar.

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Tja, dan zou ik je in ieder geval willen adviseren om voorlopig niets naar die netwerkschijf te schrijven, dat zou recovery erg moeilijk tot onmogelijk maken namelijk, voor zover ik weet.

Verder zul je vrees ik nog even een antwoord moeten afwachten van iemand met meer kijk op recovery dan ik.
Ik heb het zelf gelukkig nog niet hoeven doen (buiten verwijderde dingen op onze eigen netwerkomgeving, maar die heeft een salvage feature ingebouwd).