topic ivm slotjespolitiek

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nee, dit is niet de zoveelste topic over hoeveel slotjes jullie wel niet op topics gooien in de fora. niet dat ik het daar altijd mee eens ben, maar daarvoor heb je tenslotte lieve adjes. en DAT is nou juist het probleem. als iemand hier iets vraagt of het niet eens is met een slotje wordt er direct een slotje op zun post gezet. HOE KAN HIJ ZICH DAN VERDEDIGEN (sorry voor he schreeuwen). als een topic wordt gesloten in 1 of ander forum dan heeft de ad/mod altijd het laatste woord. daarvoor is juist lieve adjes er. maar als je hier je mening post en jullie weten er geen antwoord op dan wordt ie maar direct gesloten. vind je het gek dat er topics komen met namen als "wat een stelletje zeikerds zijn jullie" en nog meer van dit soort zooi. mijn voorstel is dus: laat hier gewoon de topics open, zodat mensen ook hun weerwoord kunnen geven.

ohja, obsidian: ik vind het echt wel leuk dat je zo actief met slotjes aan het smijten bent maar post er dan wel de nodige argumenten bij of laat het aan de modjes over van het desbetreffende forum omdat zij vaak meer verstand hebben van de onderwerpen dan jij (ik noem een webdesign&graphics bijv).

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

[topic=148841]

Dit topic is gesloten.