Goedemorgen/middag/avond iedereen,
Ik heb de nat problemen met mijn router gefixt en ik dacht omdat er zo veel mensen zijn die met deze router problemen hebben maar eens een forum post maken.
Als eerste wil ik even melden dat ik een nieuwe router met de neiuwste firmware heb ontvangen van kpn omdat de oude kapot was. (Het versienummer is 8.8.N.2)
Volg deze stappen dan zou het goed moeten komen want ik heb nu bij alle pc games nat type open. (Ik ben niet verantwoordelijk als het bij iemand mis mocht gaan
)
1. Ga naar Thuisnetwerk -> Aparaten -> Je eigen computer/PS3/Xbox360
2. Klik bij kies een taak op Het openbare IP-adres van een verbinding aan een apparaat toewijzen
3. Kies hier je eigen computer/PS3/Xbox360 als die er nog niet standaard staat
4. Reset als het nodig is de router
5. You can play
Laat even weten als dit geholpen heeft
Ik heb de nat problemen met mijn router gefixt en ik dacht omdat er zo veel mensen zijn die met deze router problemen hebben maar eens een forum post maken.
Als eerste wil ik even melden dat ik een nieuwe router met de neiuwste firmware heb ontvangen van kpn omdat de oude kapot was. (Het versienummer is 8.8.N.2)
Volg deze stappen dan zou het goed moeten komen want ik heb nu bij alle pc games nat type open. (Ik ben niet verantwoordelijk als het bij iemand mis mocht gaan
1. Ga naar Thuisnetwerk -> Aparaten -> Je eigen computer/PS3/Xbox360
2. Klik bij kies een taak op Het openbare IP-adres van een verbinding aan een apparaat toewijzen
3. Kies hier je eigen computer/PS3/Xbox360 als die er nog niet standaard staat
4. Reset als het nodig is de router
5. You can play
Laat even weten als dit geholpen heeft
[ Voor 3% gewijzigd door Soundman12 op 19-01-2012 08:59 ]