Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn HTC Diamond (géén Touch, maar met uitschuifbaar toetsenbordje) updaten. Er staat nu nog Windows Mobile 6.1 op. Ik heb nog nooit eerder geüpdate en zou graag weten hoe dat moet. Via htc.com kom ik er niet uit, ook heb ik op deze website geen info over mijn toestel kunnen vinden (te oud zeker?). Of misschien is het niet meer mogelijk?

Sorry als het een domme vraag is, ben niet zo thuis in de mobieltjes. Met een link ben ik ook al heel blij. In de winkel (van de provider) konden/wilden ze me niet helpen. Ze zeiden alleen dat als ik werkend internet op de telefoon wilde, ik de Windows-versie eerst maar eens moest updaten op de één of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

als het goed is kan je in WM bij instellingen ergens naar updates zoeken.
als er niks gevonden wordt dan is er geen update beschikbaar.

je kan tot 6.5 updaten. als je bedoel was om naar 7 of naar 7.5 te gaan dan moet ik je teleur stellen. daar heb je een hele nieuwe tel voor nodig.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=563245

mischien is dit wat?

[ Voor 12% gewijzigd door roboreaper op 19-01-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan officieel de Windows Mobile versie niet updaten omdat er nooit een andere officiële ROM is gemaakt voor de HTC Touch Pro waar Windows Mobile 6.5 in zat. Je zal dan van een site zoals XDA Developers een custom rom moeten halen met Windows Mobile 6.5.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik voor Windows Update kies op de mobiel zelf, krijg ik het bericht:
"Fout. De verbinding met de updateserver is niet beschikbaar. Controleer uw gegevensverbindingsinstellingen en controleer of de datum en tijd van het apparaat juist zijn ingesteld."
Wel jammer dat de mobiel blijkbaar geen gebruik kan maken van het internet van de pc als je die eraan koppelt.

@Roboreaper
Bedankt voor de link, maar ik snap niet goed waar ik op moet klikken in dat topic. Ja, op die link onder 'download' natuurlijk, maar dan moet je kiezen uit verschillende mapjes. Welke moet ik dan hebben en hoe krijg ik dat op de mobiel?

@Tsunary
Bedankt. Weet ik in elk geval weer een paar woorden waar ik verder naar kan zoeken. ('Custom rom', ik zou er zelf niet zijn opgekomen ;-).

Wel jammer dat je eigenlijk verplicht wordt een nieuw toestel te gaan kopen vanwege de software terwijl het oude het nog prima doet (op het internetgebeuren na).