Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Water over toestenbord heen gegooid...

Pagina: 1
Acties:
  • 567 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen ik heb een Steelseries 7g en een socket 1366 mobo met i7 en 6gb ram etc. etc...

Maar ik heb dus perongeluk wat water over mijn toetsenbord heen gegooid. En toen viel in 1 keer mijn pc uit?
Dus ik denk dat mijn toetsenbord stuk is of mijn moederbord. Maar ik start de pc daarna opnieuw op helemaal niks aan de hand???

Dus ik flikker nog een keer water over mijn toetsenbord gebeurt er precies hetzelfde??? Is dit een soort nieuwe beveiliging? Ik snap niet waarom mijn toetsenbord of pc niet kapot gaat.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dus ik flikker nog een keer water over mijn toetsenbord gebeurt er precies hetzelfde???
ik zou het net zolang blijven herhalen tot hij wel kapot gaat...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27
Afbeeldingslocatie: http://farm5.staticflickr.com/4083/5055032357_69d1d1be72.jpg

Gelieve hier niet op in te gaan. Wordt vanzelf gesloten.

The devil is in the details.

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:57
:') fail
Dus ik flikker nog een keer water over mijn toetsenbord gebeurt er precies hetzelfde???
WAAROM.

Koop een nieuw toetsenbord en wees blij dat je pc het nog doet

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Volgens mij is't net donderdag, toch? Voor vrijdag ben je toch echt een dagje te vroeg. :N

Verwijderd

Topicstarter
DIT IS EEN SERIEUZE VRAAG HOOR. Het is al een paar maanden geleden dat ik dit deed en mijn toetsenbord en pc lopen nog steeds vlekkenloos waarom?

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:07

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:49:
DIT IS EEN SERIEUZE VRAAG HOOR. Het is al een paar maanden geleden dat ik dit deed en mijn toetsenbord en pc lopen nog steeds vlekkenloos waarom?
De reacties hier ook.
Prima als je je tb wil schoonmaken met water,doet ie het daarna niet wel doe je wat verkeerd.
Zal niet je eerste topic zijn die op slot gaat.

ora et labora

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:49:
De vraag is al eentje om eventjes op je achterhoofd te krabbelen... dan je gebruikersnaam in beschouwing genomen... je bent moeilijk serieus te nemen. Kom op zeg, wie krijgt er nou eerst water over zijn keyboard heen en heeft het geluk dat er niets kapot is... en gooit er vervolgens voor de fun nog een glas overheen?

Maar mocht je echt serieus zijn, op deze Youtube filmpjes wordt goed uitgelegd wat er eventueel gebeurd zou kunnen zijn en wat je moet doen om schade te beperken/voorkomen.

http://mini-url.nl/9xZtH

http://mini-url.nl/k57DO

[ Voor 14% gewijzigd door MicGlou op 19-01-2012 09:03 ]

• BeerenburgCola
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-11 13:32
Sc0rPi0N schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:04:
[...]

ik zou het net zolang blijven herhalen tot hij wel kapot gaat...
Doet mij denken aan deze XKCD: http://xkcd.com/242/

:D

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Waarom zou het geen serieuze vraag kunnen zijn ..
Hij vraagt niet of het goed is om water over zijn tobo te gooien (wat het niet is overigens)
Hij vraagt simpel weg of er een beveiliging op je pc zit ivm kortsluiting ..

Ik verwacht dus dat als een USB device kortsluiting maakt, dat je pc uitvalt uit beveiliging zodat je usb poort, of whatever kapot gaat :)

Valt je pc ook uit bij een schaaltje yoghurt over je tobo? -.-
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.