Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

FoxyProxy Proxy Rules

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi allen,

Ik wou graag met FoxyProxy bepaalde urls(*.onion) door een proxy heen gooien. Alle andere url's moeten gewoon via direct connect blijven werken. (of dat ik ze handmatig er tussen zet).

Nu had ik op facebook al het foxyproxy team benaderd en die kwamen met de zelfde opties aan als die ik al had geprobeerd.
Open FoxyProxy (Ctrl+F2). Click "Add New Proxy". Enter the ip:port. Click on the "URL Patterns" tab. Click "Add New Pattern" and in URL Pattern, enter "*.onion/*". Click OK twice.

Finally, make sure the "Default" proxy is configured to use a direct connection (this is the default configuration)
Nu zou hij het moeten gaan tunnelen over een proxy heen, firefox begint de pagina te laden maar doet verder niets (ook geen timeout wat je normaal zou verwachten). In de logs zie ik verder ook geen connect attempt staan.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? Eventueel mag het ook met een tor instelling dat hij bepaalde urls gewoon directconnect doet ipv eerst tunneld via het netwerk.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heb je je ervaringen ook teruggelegd bij het foxyproxy team op facebook? Want de oplossing die ze voorstellen lijkt mij aardig logisch.

Desktop | Server | Laptop