Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

uTorrent snelheid drops door "disk overload"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi allen,

Welke setting moet ik verandere in uTorrent om een verbinding van 13mbs volledig te benutten met een torrent?
Na een paar minuten op volle snelheid te hebben gedownload, zakt de verbinding in naar een paar kbs en geeft utorrent aan "Disk overload 100%".

Ik heb al gekeken:
* of het verschil maakt om een SSD als download locatie te gebruiken, had geen effect (simpele hdd zou ook gewoon 13mbs moeten kunnen trekken?)
* buffer settings op manual, en verhoogd naar een gig
* 1 torrent aanzetten
* traffic limit @ 8mbs zetten

Het zal vast een erg simpele setting zijn, maar ik vind hem maar niet! Wie o wie weet het wel?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ergens wat Disk Cache vinkjes; allemaal uitzetten :)

Afbeeldingslocatie: http://rafeed.org/wp-content/uploads/2009/02/advanced_disk_cache_settings.png

Oh, en tenzij je uTorrent 2.1 of lager gebruikt, vind ik deze applicatie persoonlijk bagger; je zou beter kunnen denken/kijken naar Deluge of qBittorrent.

[ Voor 83% gewijzigd door MAX3400 op 18-01-2012 23:09 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter

Werk al sinds dat ze bij versie 0.2/0.3 ofzo zaten met utorrent. Wel ff met deluge gespeeld, maar die gaf gelijk errors en dan val je erg makkelijk terug op wat je al jaren kent.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Plaatje is trouwens gewoon van de forums van uTorrent afgehaald; beetje inzet en die had je zelf ook gevonden ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
probally verkeerde zoekterm gebruikt