Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438118

Topicstarter
ZTE blade aangeschaft voor de zaak.
Graag email en agenda gebruiken, maar krijgen het niet werken. Waarschijnlijk gaat het fout met de bedrijfs Email policy; deze verplicht tot data versleuteling (require encryption). Het lijkt er op dat de ZTE daar niet mee overweg kan. Ik twijfel of een ROM upgrade dat gaat verhelpen, mogelijk zit het eerder in de chipset (hardware). Heeft iemand ervaring / goede tips..... Jammer als het niet lukt: toestel voor niets gekocht. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je ook bepaalde apps geinstalleerd zoals Touchdown?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:13

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Wat gaat er mis dan? Denk aan foutmeldingen of andere meldingen, bijvoorbeeld.
Met die info kunnen we ook wat gerichter zoeken naar de oorzaak (en oplossing, wellicht)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438118

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:16:
Heb je ook bepaalde apps geinstalleerd zoals Touchdown?
Ja Touchdown zit er op. Dit geeft geen problemen. Andere uit de Market is voor android 4. Het gaat mis bij de eerste policy tbv versleutelen vd informatie dat moet schijnbaar door de touchdown worden gedaan, maar dit lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wil je de discussie in 1 topic houden, ik zie dat je deze vraag ook al aan het bespreken bent in het toesteltopic, Anoniem: 438118 in "[Ervaringen] Orange San Francisco / ZTE Blade". Aangezien je dit topic al hebt geopend stel ik voor de discussie ook in dit topic te laten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw