Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gerucht: Apple kondigt begin februari nieuwe iPad aan

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:42
nieuws: Gerucht: Apple kondigt begin februari nieuwe iPad aan

Sorry dat ik het vraag, maar ik heb me hier jaren over druk gemaakt, en nu lijken we een andere weg gekozen te hebben en dat wil ik eigenlijk gewoon verifiëren.

Gaan we vanaf heden bij geruchten ook echt "gerucht" toevoegen aan de titel... of blijven we de "" gebruiken...

PLEASE laten we het woord "gerucht" gebruiken.

(het was meteen raak namelijk... een collega die zei "heb je het gerucht gehoord van de iPad" waar voorheen werd gezegd "zie je wel dat je geen gelijk had.. de iPad 3 komt eraan in februari.")

FreeReef.nl

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dat is al een tijdje zo (woord ipv quotes), zijn ook een aantal topics over geweest iirc. (maar zeker weten doe ik het niet, ik heb iig de laatste tijd elke keer gerucht gezien )

[ Voor 45% gewijzigd door Notna op 18-01-2012 14:02 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ja het is besloten in een ander topic.

Maar waar ik mij nog meer aan erger, dat er de laatste wel heelveel geruchten en verlangens van levernanciers langs komen.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:32
Ach ja, nu er toch al een thread over is heb ik nog een inhoudelijke opmerking:
Na het Chinese nieuwjaar zou de tablet in de winkel liggen; dat zou betekenen dat de nieuwe iPad in maart verkrijgbaar is.
Nieuwjaar is komende maandag * al (23 januari), dus uiteraard ligt het pas daarna in de winkels. Maar ik zie het verband niet dat 'dat zou betekenen' dat het maart wordt.

*Ok, het wordt in China zelf wel 2 weken gevierd tot 6 februari, misschien dat jullie dit bedoelen?

[ Voor 35% gewijzigd door sewer op 18-01-2012 14:43 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Er is voor ons een klein nuanceverschil. De geruchten tussen quotes zijn zo goed als zeker, maar niet bevestigd, zoals nieuws: 'Apple kondigt iPhone 5 op 4 oktober aan' Sommige geruchten zijn wat minder zeker en krijgen daarom het voorvoegsel 'gerucht' :)

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:42
mmm...

Dat snap ik dan toch niet zo goed...

Als Apple het niet erkend heeft... wie kan dat dan wel hebben gedaan, en waarom is die bron betrouwbaarder als een andere bron die niet erkend word als betrouwbaar?

Het is toch gewoon een feit of niet.... En het kan enkel een feit zijn als Apple het erkend heeft. Ik snap dat dit bij andere leveranciers wel eens anders is... maar Apple is het ideale voorbeeld.

FreeReef.nl

Pagina: 1