Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SOPA E3 boycot

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

• Tweetyfrk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-03 16:54
Zie http://www.screwattack.com/StandTogether

Ik zou als gebruiker graag zien dat Tweakers hier ook aan meedoet.

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Hoewel wij natuurlijk ook niet zitten te wachten op SOPA, is de realiteit dat de meeste fabrikanten/leden van de ESA de E3 niet zullen boycotten. Het belang van het coveren van de E3 weegt voor ons zwaarder dan het meewerken aan een protestactie tegen SOPA.

Wel of geen SOPA: wat er op de E3 getoond wordt, aangekondigd wordt en speelbaar is, is niet minder nieuwswaardig omdat ESA toevallig SOPA steunt. We komen voor de games en hardware die fabrikanten en uitgevers daar hebben staan, niet voor de ESA.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Op zwart gaan is toch eigenlijk gewoon een dikke vinger naar je users? Lijkt me niet echt gebruiksvriendelijk :P Ook het onthouden van nieuws is de dikke vinger op de andere hand.

Discussie was toch ook al gevoerd in Tweakers.net op zwart?! ?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Tweetyfrk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-03 16:54
JJJur schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:26:
Hoewel wij natuurlijk ook niet zitten te wachten op SOPA, is de realiteit dat de meeste fabrikanten/leden van de ESA de E3 niet zullen boycotten. Het belang van het coveren van de E3 weegt voor ons zwaarder dan het meewerken aan een protestactie tegen SOPA.

Wel of geen SOPA: wat er op de E3 getoond wordt, aangekondigd wordt en speelbaar is, is niet minder nieuwswaardig omdat ESA toevallig SOPA steunt. We komen voor de games en hardware die fabrikanten en uitgevers daar hebben staan, niet voor de ESA.
Ik ben het er mee eens dat wat er getoond wordt niet minder nieuwswaardig is, maar door mee te werken aan de E3 steunen jullie de ESA en dus impliciet SOPA.
Wiethoofd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:29:
Op zwart gaan is toch eigenlijk gewoon een dikke vinger naar je users? Lijkt me niet echt gebruiksvriendelijk :P Ook het onthouden van nieuws is de dikke vinger op de andere hand.

Discussie was toch ook al gevoerd in Tweakers.net op zwart?! ?
Dit gaat niet over het op zwart gaan van Tweakers, enkel over het negeren van de E3.

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Tweetyfrk schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:40:
[...]

Ik ben het er mee eens dat wat er getoond wordt niet minder nieuwswaardig is, maar door mee te werken aan de E3 steunen jullie de ESA en dus impliciet SOPA.
Dat zie ik toch anders. Wij hebben geen enkele zakelijke relatie en geen enkele transactie met de ESA. We betalen voor de E3 vluchten en een hotel, maar perskaarten voor de E3 zijn gratis. Natuurlijk heeft ESA belang bij veel media-aandacht voor de E3, maar onze aanwezigheid daar zien als steun aan de ESA en SOPA vind ik echt veel te kort door de bocht.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Meen je dit serieus? Of zit je ons maar een beetje te stangen? Dit zwart-wit denken (als je er niet tegen bent, ben je ervoor; bekend onder meer van George W Bush aangaande de inval in Irak), is dom en potentieel gevaarlijk - hoewel het in dit geval vooral dom is. De wereld is niet zwart-wit en zit vol nuances, afwegingen van belangen en andere zaken die maken dat dingen niet zwart-wit zijn. Het boycotten van E3 treft niet ESA, niet de mensen die Sopa willen doordrukken, maar vooral de welwillende T.net-lezer die graag games speelt en de actualiteiten daarover wil volgen.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Arnoud vat het goed samen. Hier gaan we verder ook geen energie aan verspillen, dus een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.