"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
De B21 truck heeft NIKS te maken met multipler, alleen met de FSB. Als je een processor (66FSB) hebt die niet op 100MHz FSB wilt draaien, B21 afplakken, en hij draaid op 100MHz. Ben effe aan het zoeken waar die multipler lock zit bij een slot1 PII. Hopelijk vindt ik iets :)!!!
Verwijderd
Dit is een heeeeel oud topic maar ik vond het doelloos om er een nieuw topic over te starten. Ik heb dus ook een socket370 en heb het forum afgezocht en op google maar daar gaat het alleen over de Slot1 processor.
Ik wil weten waar die b21 pin zit op mijn celly socket 370? Het liefst met foto...
Iemand?
(nogmaals, ik heb dit topic weer tot leven gebracht omdat dit hier niet te vinden is en ook niet in google en het zinloos is om een nieuw topic te openen!)
Ik wil weten waar die b21 pin zit op mijn celly socket 370? Het liefst met foto...
Iemand?
(nogmaals, ik heb dit topic weer tot leven gebracht omdat dit hier niet te vinden is en ook niet in google en het zinloos is om een nieuw topic te openen!)
Misschien zie ik iets verkeerd, maar dit staat gewoon in de datasheet van de celeron hoor, ftp://download.intel.com/design/celeron/datashts/24365820.pdf, pagina 81 om precies te zijn.
EDIT
Het zou kunnen dat het dan niet werkt, maar het afplakken van een pin met dezelfde functie als de b21 op de slot versie lijkt me het meest logische, anders is het helaas pindakaas gok ik.
EDIT
Het zou kunnen dat het dan niet werkt, maar het afplakken van een pin met dezelfde functie als de b21 op de slot versie lijkt me het meest logische, anders is het helaas pindakaas gok ik.
[ Voor 28% gewijzigd door The Third Man op 10-01-2003 18:28 ]
Het is gewoon te vinden via www.intel.comVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 18:04:
Dit is een heeeeel oud topic maar ik vond het doelloos om er een nieuw topic over te starten. Ik heb dus ook een socket370 en heb het forum afgezocht en op google maar daar gaat het alleen over de Slot1 processor.
Iemand?
Dit topic is gesloten.
![]()