Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Android Tweakers.net app f/c

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Vanmorgen geupdate naar de nieuwe versie in de market.
Helaas krijg ik f/c bij het starten van de app. ook na herstarten van de telefoon krijg ik meteen een f/c ( zonder de app gestart te hebben )
Samsung Galaxy Nexus 4.0.2

Kunnen jullie hier iets aan doen?

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:37

koku

Tnet Devver
Zou je het crash rapport willen versturen naar Google, dan kunnen wij beter zien wat er precies mis gaat. Hier verschillende Android 4 apparaten geprobeerd zonder crashes... Kan je ook proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:25

Koppensneller

winterrrrrr

Ik heb last van het zelfde euvel, met het zelfde toestel en firmware. Een crashreport is inmiddels verzonden!

• GrandPuba
Crash report gestuurd.
Na verwijderen en opnieuw downloaden en installeren start de app wel op.
Wellicht een klein dingetje blijven hangen van de vorige versie?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tsja... het lijkt wel te werken (de vorige versie crashte zeer snel), alleen... Portrait only? Fontgrootte niet instelbaar? Dat beschouw ik toch echt als essentiële en vereiste functies om alleen maar bereid te zijn om een app te gebruiken, los van de functies die het vervult. En het forum kun je er ook al niet mee lezen.

Misschien de volgende versie maar ik zal hier geen actieve gebruiker van worden.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
De integratie van het forum is niet zo triviaal als je het laat klinken. Het staat echter wel op schema

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat wil ik best geloven maar dat was meer ter illustratie van het feit dat er (minstens) twee belangrijke aspecten zijn aan een app. Niet alleen WAT het doet maar zeker ook HOE die app dat doet, waar de UI een zeer belangrijke rol bij speelt.

En die oriëntatie en instelbare fontgrootte lijken mij zo basaal dat je bij wijze van spreke vandaag nog een update mét die functionaliteit zou kunnen genereren.

Zou ik denken. :)

Tenzij ik dat mis heb natuurlijk. ;)

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:37

koku

Tnet Devver
Bedankt voor submitten van crash reports. Er staat nu een nieuwe versie in de Market (v1.7.1) waarin de crash opgelost zou moeten zijn. Kan even duren ivm caching voordat hij daadwerkelijk beschikbaar is in de Market.

• GrandPuba
Bedankt voor het aanpassen!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.