Ik weet dat er normaal geen correspondentie wordt gedaan over het wel/niet plaatsen van berichten n.a.v. nieuwstips maar sinds vrijdag is er al nieuws dat SOPA mogelijk pas later of helemaal niet wordt ingevoerd. Naar mijn mening is dit hartstikke belangrijk nieuws maar op tweakers.net heb ik de afgelopen paar dagen helemaal niets meer over SOPA en PIPA gehoord.
Het laatste nieuwsbericht dat ik kon vinden hier was van zaterdag, maar ging eigenlijk over het niet meer blokkeren via DNS van buitenlandsewebsites, iets dat afgelopen donderdag door Sen. Patrick Leahy bekend werd gemaakt.
Afgelopen vrijdag werd het volgende gezegd:
.
Het laatste nieuwsbericht dat ik kon vinden hier was van zaterdag, maar ging eigenlijk over het niet meer blokkeren via DNS van buitenlandsewebsites, iets dat afgelopen donderdag door Sen. Patrick Leahy bekend werd gemaakt.
Afgelopen vrijdag werd het volgende gezegd:
Later (ik kan niet exact vinden wanneer, maar ik denk wel deze week of het afgelopen weekend) zei Rep. Darrel IssaThe House majority leader, Rep. Eric Cantor (R-Va.), said Friday that the "deeply flawed" SOPA will not be brought to a vote until a new consensus emerges over the bill. The committee that must approve the bill for full House consideration adjourned on Friday without acting on SOPA. The committee chairman and a primary author of the bill -- Rep. Lamar Smith (R-Texas) -- agreed that further research was needed to see if the concerns over how SOPA might disrupt the Internet's operations were valid.
Misschien dat met deze quotes er toch nog een berichtje gemaakt kan worden, sorry als ik nu een beetje langs het beleid heen probeer te gaan, maar SOPA is zo ontzettend belangrijk voor de internet community"While I remain concerned about Senate action on the Protect IP Act [PIPA], I am confident that flawed legislation will not be taken up by this House. Majority Leader Cantor has assured me that we will continue to work to address outstanding concerns and work to build consensus prior to any anti-piracy legislation coming before the House for a vote."