Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeye_55
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-05 11:29
Hey,

Ik ben onlangs mijn trouwe HTC Legend kwijtgeraakt (shame on me!) en ben dus op zoek naar een nieuwe smartphone.

De 2 beste keuzes binnen mijn budget (sub 400€ zonder contract) lijken mij de HTC sensation of de Samsung Galaxy R.

De 2 liggen dicht bij elkaar; de Galaxy R is gemiddeld zo'n 30€ goedkoper en is iets minder gespect dan de Sensation (behalve RAM geheugen).

De Sensation heeft een betere camera, snellere processor en volgens mij een beter design, maar hij komt wel met Sense wat de vlotheid naar verluid wel kan beïnvloeden.

Iemand ervaring met beide modellen of een betere suggestie?

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

In dit geval zal ik persoonlijk de Sensation nemen met reden dat hij ICS nog krijgt, terwijl voor de R voor zo ver niks bekend is (geloof ik).
Voor een budget van 400 euro kan je beter ietsje bijdoen en de S2 nemen imho de beste Android handset op dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op GoT :)

Het lastige bij dit soort topic is dat niemand voor je kan beslissen wat de beste telefoon is voor jou. Telefoons zijn persoonlijk, probeer ze allebei uit in een winkel en neem degene waar je het beste gevoel bij hebt. Lees ook de toesteltopics door hier op GoT.
Persoonlijk zou ik ook de HTC nemen maar ik ben dan ook wel een HTC fanboy ;)
Wat er wel en niet gewenst is qua topics kun je vinden in De regels voor dit forum en Het algemeen beleid. Dit topic gaat op slot

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.