Iemand enig idee hoe ik een reeds geplaatste review aan een ander product kan linken?
Het product was op het moment van schrijven nog niet beschikbaar, later heeft pricewatch uit naam van Erik Besteman meteen mijn aanvraag van het juiste product toegevoegd, echter ik kom er niet achter hoe ik mijn review er nu aan kan hangen.
Vervolgens heb ik ook nog wat betere foto's voor het product, maar via de edit functie van producten komt de foto's toevoegen optie niet meer in beeld.
't gaat om het koppelen van deze review:
productreview: Dell Vostro V131 (i5-2410M) review door Fuzzy
aan dit product:
pricewatch: Dell Vostro V131 (i5-2430M 2,4 Ghz)
De optie "Nieuws, Meuk en Forum" wordt die er door de redactie aan gekoppeld?
Verder vroeg ik mij af waarom Dell niet in de "prijzen" staat, is dat doordat Dell niet belangrijk vindt?
Het product was op het moment van schrijven nog niet beschikbaar, later heeft pricewatch uit naam van Erik Besteman meteen mijn aanvraag van het juiste product toegevoegd, echter ik kom er niet achter hoe ik mijn review er nu aan kan hangen.
Vervolgens heb ik ook nog wat betere foto's voor het product, maar via de edit functie van producten komt de foto's toevoegen optie niet meer in beeld.
't gaat om het koppelen van deze review:
productreview: Dell Vostro V131 (i5-2410M) review door Fuzzy
aan dit product:
pricewatch: Dell Vostro V131 (i5-2430M 2,4 Ghz)
De optie "Nieuws, Meuk en Forum" wordt die er door de redactie aan gekoppeld?
Verder vroeg ik mij af waarom Dell niet in de "prijzen" staat, is dat doordat Dell niet belangrijk vindt?
[ Voor 9% gewijzigd door Fuzzy op 18-01-2012 00:19 ]
fuzzy logic, niets is waar