Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Koppelen Productreview aan ander Product, etc.

Pagina: 1
Acties:

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Iemand enig idee hoe ik een reeds geplaatste review aan een ander product kan linken?
Het product was op het moment van schrijven nog niet beschikbaar, later heeft pricewatch uit naam van Erik Besteman meteen mijn aanvraag van het juiste product toegevoegd, echter ik kom er niet achter hoe ik mijn review er nu aan kan hangen.

Vervolgens heb ik ook nog wat betere foto's voor het product, maar via de edit functie van producten komt de foto's toevoegen optie niet meer in beeld.

't gaat om het koppelen van deze review:
productreview: Dell Vostro V131 (i5-2410M) review door Fuzzy

aan dit product:
pricewatch: Dell Vostro V131 (i5-2430M 2,4 Ghz)

De optie "Nieuws, Meuk en Forum" wordt die er door de redactie aan gekoppeld?

Verder vroeg ik mij af waarom Dell niet in de "prijzen" staat, is dat doordat Dell niet belangrijk vindt?

[ Voor 9% gewijzigd door Fuzzy op 18-01-2012 00:19 ]

fuzzy logic, niets is waar

Verwijderd

Heehoi,

Helaas kan ik die koppeling ook niet omgooien. Daarvoor zal dat in de database moeten gebeuren vermoed ik. Ik zal dit naar LD verplaatsen daarvoor.

Dell prijzen zijn wel te vinden als winkels die aanbieden. Vanaf de Dell site is het vaak ook onduidelijk wat de prijzen zijn en ik vermoed dat ze dat zo willen houden ;)

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Daar zou je maar zo eens gelijk in kunnen hebben :)

Over dat koppelen: het alternatief is dat is mijn review opnieuw plaats, maar dat is opzichzelf een beetje vreemd.

fuzzy logic, niets is waar

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

crisp

Devver

Pixelated

Fuzzy schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 00:04:
Iemand enig idee hoe ik een reeds geplaatste review aan een ander product kan linken?
Het product was op het moment van schrijven nog niet beschikbaar, later heeft pricewatch uit naam van Erik Besteman meteen mijn aanvraag van het juiste product toegevoegd, echter ik kom er niet achter hoe ik mijn review er nu aan kan hangen.
Ik heb dat in de database even aangepast voor je. Het kan zijn dat er nog eea gecached wordt, maar dat zal in de loop der tijd wel weer rechttrekken :P
Vervolgens heb ik ook nog wat betere foto's voor het product, maar via de edit functie van producten komt de foto's toevoegen optie niet meer in beeld.
Volgens mij is er ook geen functionaliteit waarbij gebruikers plaatjes van producten kunnen submitten.
De optie "Nieuws, Meuk en Forum" wordt die er door de redactie aan gekoppeld?
In a way, ja; door een nieuwsbericht of forumtopic aan dat product te koppelen.

Intentionally left blank