Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
wat moet ik er mee doen heb 2 gms 's toegestuurd gekregen door provider
eentje staat op factuur andere niet. heb natuurlijk wel moeten tekenen voor optvangst
maar geen erg in dat het er twee waren bestel wel meer op het net, dat dat het cd s waren
maar het was de 2e gsm. wat moet ik, terug sturen of afwachten of houden.
wil natuurlijk ook geen rekening ontvangen later als ze gebalanst hebben of zo
iemand idee, terug sturen hoort natuurlijk en denk dat ik dat ook gewoon doe,
maar wat denken jullie

Verwijderd

Terugsturen, dat is wel zo netjes en op deze manier krijg je later geen tweede factuur van dit toestel.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Terugsturen dus :)

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 08:17
Een keer bellen naar de helpdesk. Met wat geluk zeggen ze dat je het mag houden. En anders stuur je het terug op, wat je toch al van plan was.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 04:21
Heb ik ook een keer gehad. Ik heb me zus er blij mee gemaakt. Uiteindelijk was het zo'n crappy toestel dat ik binnen 6 maanden er twee nodig had...

Nooit wat van gehoord overigens.

Zo heb ik ooit bij bol.com een cartridge van een printer gekregen die ik niet besteld of betaald had. Ook gewoon gehouden (ja, ik ben zo'een). Wederom niks van gehoord.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:43
DonPr0n schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:12:
Een keer bellen naar de helpdesk. Met wat geluk zeggen ze dat je het mag houden. En anders stuur je het terug op, wat je toch al van plan was.
Bij zulke bedragen moet je het terugsturen, het leuke is dat sommige fabrikanten nog van je verwachten dat je de verzendkosten zelf betaald en niet vergoed krijgt. Ik zou even wachten en kijken of de fabrikant contact met je op neemt.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal morgen wel eens kijken, bedankt natuurlijk hoop op meer reacties
toch raar je vewacht dat natuurlijk niet 2 gsm s

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:42
Ik zou even bellen met de helpdesk.

Kleine kans dat ze zeggen dat je hem mag houden. Dit gebeurt soms omdat het hun teveel moeite/geld kost om hem te laten ophalen en alles in het systeem te laten zetten dat de GSM terug en weer beschikbaar is.
En dan heb je ook nog de kans dat er een seal opzit en deze kunnen hun er niet terug opzetten.

Verwijderd

Achja ik zou melden dat ze hem in de avond kunnen ophalen op afspraak. Versturen doe ik niet, kost me zo een half uur van mijn tijd. Daarnaast hebben alle providers waar ik mee te maken heb gehad nooit ook maar een middel geschuwd om me af te zetten dus ik zou zeker geen moeite doen.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Ik heb ooit eens iets besteld en later het afleveradres gewijzigd. Vreemd genoeg kwam de leverancier het toen op twee plekken brengen O-)

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:52

Pixeltje

Woo-woohoo!

Niet zo moeilijk doen, bellen en vragen waar het toestel naar terug moet.

Heb je er voor betaald?: Nee.
Zou dat eigenlijk moeten?: Ja.
Is het dan eerlijk om te houden?: Nee.

Ook bedrijven kunnen een foutje maken, de eerlijkste en beste oplossing is gewoon terugsturen. Bedrijf blij, jij blij.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het is natuurlijk geen hogere wiskunde wat je moet doen. Wat je zou moeten doen is het aangeven bij de leverancier, ze hebben een fout gemaakt en je teveel toegestuurd. Je hebt een abonnement met als voorwaarde dat je er 1 toestel bij krijgt. Je hebt er nu 2 dus 1 moet er terug.

Wat je zelf wilt is natuurlijk is het toestel houden en eventueel doorverkopen. Dat zou niet netjes zijn, je kunt zelf wel bedenken waarom. Aan jou dus de keuze wat je gaat doen, de nette oplossing of de niet nette oplossing.

Afbeeldingslocatie: http://www.jpcricket.com/picture_library/krekel.gif (het geweten van Pinokkio)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

houden en verkopen, kleine kans dat je er iets van hoort en ze kunnen je volgens mij nooit een factuur sturen voor iets wat je niet hebt besteld
mooie meevaller voor je, 't is niet alsof je provider dat merkt in z'n omzet en mensen op straat moet zetten ofzo
(bring it on, moraalridders)

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05:23
Behandel anderen zoals je zelf behandeld zou willen worden. Als jij betaalt voor een product maar niet ontvangt, dan hang je toch ook iedere dag aan de lijn tot je het onvangt?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik denk dat dit topic op slot kan, de enige die de beslissing kan maken ben je zelf. Doe wat jij denkt dat het beste is, wat de rest vind weet je inmiddels.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.