Toon posts:

Telfort - abonnement door laten lopen na verlenging!?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,

Ik heb momenteel een Telfort sim-only abonnement met volgende tarieven:
200 minuten = 5,95 (normaal 8,95)
100 sms = 1,95 (normaal 2,95)
surf&mail = 5,00 (normaal 10,00)
Totaal = 12,90 (normaal 21,90)

Dit loopt af in maart en dus kan ik nu verlengen. Echter zijn deze opties niet interessant.
Als ik bijvoorbeeld een abonnement neem als hierboven, maar met een 1GB surf&mail abbo (nu heb ik nog old-school onbeperkt), dan ben ik net zoveel kwijt èn zit ik weer 1 jaar vast aan Telfort, terwijl ik nu vanaf maart 1 maand opzegtermijn heb.

Nu vraag ik mij af wat er gebeurt als ik niks doe? Blijft mijn oude abonnement dan nog actief?
In aanvulling hierop: bij mijn gegevens staat overal: einddatum maart 2012 en korting t/m maart 2012. Bij mijn internetbundel staat echter einddatum maart 2012 en korting t/m juli 2052. (?)

Ik kan dit uiteraard bij Telfort navragen, maar ik wil geen slapende honden wakker maken. Liefst laat ik het gewoon stilzwijgend doorlopen (met of zonder korting).

Alvast bedankt! Groeten, Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat precies zal gebeuren wat er staat. Korting van je bellen abonnement en SMS bundel zal vervallen en korting op je internet bundel vermoedelijk doorlopen. Tenminste zoiets was bij mij het geval (ik had op mijn contract dan ook staan: 24 maanden korting op de bellen en SMS bundel, en korting voor onbepaalde tijd op de internet bundel).

Dus dan ga je 4 euro per maand meer betalen, nog steeds een best goede deal 16,90 euro per maand.
Misschien kan je dat nog verder omlaag brengen door een lagere bundel te kiezen (als je binnen je minuten/ sms-jes kan blijven tenminste).

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 20:10 ]