Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

15-pin S-ATA naar molex 4pin adapter

Pagina: 1
Acties:

• paulushi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06 12:46
Hey mensen, :-(
Ik ben op zoek naar een 15pin s-ATA naar molex 4 pin adapter, want mijn ouders pc heeft net een nieuwe voeding. het probleem daar van is: hun DVD drives kunnen geen stroom krijgen, want ze hebben een molex 4 pin nodig (En er is alleen maar Sata bij de voeding...)

Maar naar wat gegoogle kon ik het niet vinden, alleen maar molex 4pin naar s-ATA adapters.

Bestaan er dus wel s-ATA 15pin naar molex 4pin adapters? Alvast bedankt! _/-\o_

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lijkt me redelijk onmogelijk dat de voeding geen molex heeft; welk merk & type is er gekocht?

Sterker nog; wat is er mis met de voeding terugbrengen naar de winkel en eentje kopen die wel goed voldoet?

/edit: denk dat je ook nieuwe Google moet installeren; "sata to molex" geeft me meerdere opties waaronder het resultaat hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gLe3Q.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 17-01-2012 19:34 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 00:31
Bedoel je misschien zoiets als dit? http://www.dealextreme.co...r-cable-15cm-length-91841 of deze http://www.dealextreme.co...pin-female-adapter-104849

[ Voor 52% gewijzigd door Puch-Maxi op 17-01-2012 20:30 ]

My favorite programming language is solder.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Om welke voeding gaat het? Zoals al aangegeven kan ik mij ook niet voorstellen dat er geen enkele molex op zit... grote kans dat die molex zelfs te vinden is aan een van de kabels waar ook de s-ata power connector op zit.

Overigens heb ik even snel gezocht, maar zo'n verloop kabeltje is heel eenvoudig te vinden... misschien iets beter zoeken?

kabeltje.com

allekabels.nl

onlinekabelshop.nl

conrad.nl

en zoals de eerdere tip: dealextreme.com

voor een paar euro te bestellen...

[ Voor 3% gewijzigd door MicGlou op 18-01-2012 14:58 ]

• paulushi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06 12:46
Er zitten wel molex op maar niet genoeg en weer net iets te kort:D en myn ouders wouden niet zon Duure voeding dus. In iedergeval bedankt, en

En @MAX3400 Hoe bedoel je nieuwe google installeren, nieuwe zoek opdracht? Ik snap deze zin niet helemaal, maar laat maar, heb nu toch iets gevonden wat ik nodig heb..

PS mijn ouders hebben 3 dvd drives dus.. vandaar dat zij tekort kwamen

/edit: heb nog een half uur lopen zoeken geen vondsten aleen maar molex naar sata meer niet ^^

[ Voor 11% gewijzigd door paulushi op 18-01-2012 20:23 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

En anders een molexsplittertje...3 dvd drives verbruiken bijna niks; mag je zo splitten dus ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1