Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Laatst in de winkel Heavy Rain gekocht voor de PS3.

Wanneer ik hem vandaag in mijn PS3 doe moet er eerst een update van 1.1GB gedownload worden, waarna het spel opstart met de vraag om de Move Controller te verbinden. Ik heb helemaal geen Move controller / camera en wil dus gewoon met de controller spelen. Op het doosje of de disc staat niets over de Move of dat dat nodig is.

Hoe zorg ik er voor dat ik gewoon kan spelen met de controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat vraagt het spel bij mij ook. Gewoon even wachten of doorklikken, dan kun je vanzelf met de normale versie aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Zeker weten? Na 5 min nog steeds niets.

Scherm vraagt om ps eye camera en dan op x of move button drukken maar x doet niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
verwijder alle Heavy Rain data. Start het spel -> cancel de update. (met O) Spel start nu zonder de update te downloaden.
Als je het menuscherm van Heavy Rain ziet sluit je het spel af en start je opnieuw Heavy Rain en laat nu alle update data downloaden/installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 18-01-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Al gedaan. Zonder updates start de game helemaal niet op en blijft het scherm zwart.

Bij het herstarten of uitschakelen van de PS3 tijdens het draaien van Heavy Rain (tot het scherm 'connect ps move camera..') geeft de PS3 een triple beep en blijft het beeld zwart.

Uiteraard laatste firmware op de PS3 geïnstalleerd. Het is 1 van de eerste modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Even een update:

Inmiddels een exemplaar van Heavy Rain van een vriend geleend en die werkt gewoon. Met en zonder update...Zouden al deze problemen kunnen komen door een bekraste disk? Of is dit gewoon een 'verkeerde versie' in hoeverre dat mogelijk is? (PAL/NTSC, is dat nog steeds een issue in het digitale tijdperk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 23:56

Audione0

Strijdt der titanen

Ik had het gisteren ook.

Je moet ff bij het beginscherm waarbij je een nieuw spel wilt starten of loaden (het origami plaatje) rechts onderin de move controller veranderen in een normale wireless controller.. ;)

Dan moet het werken..

Succes!

Ik kan je iig vertellen dat het een fantastisch uitdagend en super gedetailleerd spel is.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Pagina: 1