Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[C35i] Uitgaande SMS

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Wanneer slaat de C35i uitgaandse SMSjes wél op en wanneer niet? De ene keer doet ie het wel, de andere keer niet. De berichtjes komen allemaal gewoon aan.

PS: Ik heb Prutstone

DIT IS MIJN WEBSITE

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Kan je zelf kiezen toch? BTW C35i sux zwaar...fragiel kut ding.

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13
C35i Rules
Wat heb jij dan voor een telly McVirusS zo'n trieste Nokia zeker!

• havana
Ik moet toegeven dat ie vrij fragiel is. Als ik een nieuwe combi ga uitzoeken ga ik voor Panasonic / Ben denk ik...

DIT IS MIJN WEBSITE

• Timmey
  • Niet online
Ik had m'n C35i ingeruild omdat ie qua behuizing zo brak is... Nu idd een Nokia (McVirusS toch ook?), een 3310 :) Maar erm, die X-press on covers zijn ook niet alles :r

Op mijn C35i sloeg ie ze nooit op, dus erm, ik weet 't ook niet :)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je een SMS hebt ingetypt en "OK" hebt gekozen dan kom je in zo'n menuutje met o.a. "Send text" en "Save text". Die tweede optie zou wel eens interessant voor je kunnen zijn. ;)

Het wordt dan opgeslagen met als "titel" de begintekst van je bericht. Na de melding dat het is opgeslagen kom je weer bij je getypte bericht. Dan kun je het dus snel verzenden door weer "OK" en dan "Send text" te kiezen.

Zo werkt het bij mij tenminste. :)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• havana
Nee hoor, bij mij slaat ie ze af en toe op en soms niet. Gewoon, ook al word ik niet gestoord door een binnenkomend gesprek of SMSje. Soms wel en soms niet.

Raar apparaatje :?

DIT IS MIJN WEBSITE

• AtHomer
  • Niet online
Inderdaad erg raar. Nog nooit zoiets gehad met dat dingetje.

• havana
Die van mij is sowieso raar, heel vaak valt het toetsenbord uit...

DIT IS MIJN WEBSITE

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dan doe je wat je anders ook doet... reboot :P
Nooit van het probleem gehoord overigens...

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• McVirusS
Op vrijdag 23 maart 2001 15:11 schreef arnoman het volgende:
C35i Rules
Oh? Argumenten graag? Ik had er eerst ook 1....1 keer laten vallen en gelijk display in 2 stukken.....dat getuigt bij mij niet echt van goede kwaliteit......en dat ding voelde ook gewoon fragiel aan.
Wat heb jij dan voor een telly McVirusS zo'n trieste Nokia zeker!
Inmiddels wel, enige trieste aan Nokia wat ik kan bedenken is dat iedereen er één heeft, voor de rest is het gewoon het GSM merk.

• McVirusS
Op vrijdag 23 maart 2001 17:25 schreef havana het volgende:
Ik moet toegeven dat ie vrij fragiel is. Als ik een nieuwe combi ga uitzoeken ga ik voor Panasonic / Ben denk ik...
Neem gewoon Nokia :P.

• McVirusS
Op vrijdag 23 maart 2001 19:25 schreef havana het volgende:
Nee hoor, bij mij slaat ie ze af en toe op en soms niet. Gewoon, ook al word ik niet gestoord door een binnenkomend gesprek of SMSje. Soms wel en soms niet.
Klinkt als een firmware bug.....maar heb eigenlijk nog nooit iets over dit probleem gehoort......erg wazig....misschien bij een telefoonwinkel vragen of ze firmware voor je kunnen upgraden?

• McVirusS
Op vrijdag 23 maart 2001 20:45 schreef Jotti het volgende:
Dan doe je wat je anders ook doet... reboot :P
Nooit van het probleem gehoord overigens...
Zeg dan niks :P.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

...zegt degene die 4 posts achter elkaar doet :P

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op zaterdag 24 maart 2001 02:05 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Oh? Argumenten graag? Ik had er eerst ook 1....1 keer laten vallen en gelijk display in 2 stukken.....dat getuigt bij mij niet echt van goede kwaliteit......en dat ding voelde ook gewoon fragiel aan.
[..]
ten eerste lijkt het me een beetje stom om je telefoon te laten vallen maar dat terzijde :) koop bijvoorbeeld een tasje ;) ik heb ook een c35i en hij roeleert echt wel zwaar heb er een nieuw stevig frontje op dus heb er totaal geen problemen mee

• havana
McVirusS probeert gewoon meer posts te krijgen ;)

Tjsa ik was er inmiddels ook wel achter dat die C35i niet alles is. Maar ik vind Nokia ook niet alles (zie al die threads over software-bugs). Die Panasonics zijn heel handig dus dat wordt 'm.

DIT IS MIJN WEBSITE

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 24 maart 2001 02:05 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat die dingen gemaakt zijn om te laten vallen. Dan moet je zo'n M35i hebben (die kan wat meer hebben geloof ik). Ik moet inderdaad toegeven dat ie wat fragiel aanvoelt, maar ik heb er zo'n handig tasje omheen dus geen problemen meer. Zo is ie ook wat minder snel stuk als ie valt (en ik kan het weten |:().

Verwijderd

maar jullie hebben het meer over de behuizing van de c35i? wat vinden jullie van het menu enz ik vind het toch heel makkelijk te bedienen

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 24 maart 2001 13:47 schreef mafiasven het volgende:
maar jullie hebben het meer over de behuizing van de c35i? wat vinden jullie van het menu enz ik vind het toch heel makkelijk te bedienen
Bediening is inderdaad geweldig. :Y)

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Wha ik had eerst een Ericsson. Die Yes en No zit net even omgekeerd dan bij die C35i :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook de C35i. ik vind hem wel goed, alleen ik heb ook dat ie soms een bericht opslaat, soms niet :?

Verder rockt Siemens, vooral de SL45 en die nieuwe, de SL 40 :9~ Die is mooi zeg...

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/mysiemens/images/s40_beeld1.jpg

Verwijderd

Op zaterdag 24 maart 2001 13:54 schreef MOL het volgende:
Wha ik had eerst een Ericsson. Die Yes en No zit net even omgekeerd dan bij die C35i :)
dat went wel :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vind Ericssons lelijk, vooral die nieuwe :r
Pagina: 1