Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Euh.. misschien moet je ook even aangeven, wat je wensen zijn, wat wil je met het ding gaan doen??
Wat verwacht je nu van ons precies? Dat we zeggen, "Doe die maar.. die is mooier?"
Wat verwacht je nu van ons precies? Dat we zeggen, "Doe die maar.. die is mooier?"
*sowieso
Welke van de 2 de beste eigenschappen heeft,
Hij is bedoelt voor het producen van muziek,
en het mixen van muziek.
Hij is bedoelt voor het producen van muziek,
en het mixen van muziek.
De Hp heeft de beste eigenschappen, de Acer zal langer op de accu kunnen
kijk! weer iemand die in het lokkertje trapt "oh die heeft een 7XXXX, en die een 6XXXX".Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:14:
De HP heeft een slechtere videokaart toch ??
Dit zijn precies (of bijna gelijke) dezelfde kaarten. AMD maakt deze kaarten gewoon opnieuw en zet er een ander nummer voor zodat de doorsnee consument erin stinkt. ik zou voor de hp gaan. is goedkoper.
En wat zal dat uitmaken als je geen spellen speelt ?Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:14:
De HP heeft een slechtere videokaart toch ??
Verwijderd
De goedkoopste laptop met een leuk scherm kost € 696 met een set wazige kortingsacties. Wil je een 17", dan mag je daar nog €150 bij tellen. Daarmee kan je respectievelijk de xps 15 en 17 kopen, ik gok, ver boven je budget.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:20:
Ook beter qua scherm enzo???
En zie inderdaad de *LET OP* - Wat moet ik kopen. Losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan op GoT. Daarvoor hebben we de NBBG's, die zijn verzameld in Best Buy Guide overzichtstopic. Dit topic gaat dus op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()