Ik ben begonnen met een app voor Windows Phone 7 om het rooster van mijn schoolsite op te halen en te fetchen. Ik kom er echter niet achter waarom de volgende code niet werkt.
Ik krijg bij zowel UploadStringAsync, DownloadStringAsync, als een WebRequest klasse een van de volgende foutmeldingen:
Heeft iemand al meer ervaring met WP7? Ik kom er niet uit hoe ik de output HTML kan ophalen die je zou krijgen als je deze URL gewoon in de browser intikt. Kan het komen doordat een session variabele voor de site nodig is, en hoe kun je middels deze functies de site met session variabele openen? Google is deze keer gewoon even niet mijn vriend
C#:
1
2
3
4
5
| WebClient _client = new WebClient(); _client.Headers["Content-type"] = "application/x-www-form-urlencoded"; _client.UploadStringCompleted += (s, ev) => { System.Windows.MessageBox.Show(ev.Result); }; _client.UploadStringAsync(new Uri("https://student.roceindhoven.nl/index.php") , "GET", "REQ_PAGE=Rooster&OP=Klas&School=00020&Klas=" + klas); |
Ik krijg bij zowel UploadStringAsync, DownloadStringAsync, als een WebRequest klasse een van de volgende foutmeldingen:
C#:
1
2
| System.Net.ProtocolViolationException, zonder enige foutmelding in de InnerException, erg onduidelijk dus. Ik weet dat dit te maken heeft met dat ik een GET operatie wil uitvoeren en dat dit waarschijnlijk dus met die functie niet gaat. System.Net.WebException: Webrequest returned the following error: NotFound. Een beetje vreemd, als je deze vergelijkt met de andere foutmelding. Komt erop neer dat ik met die foutmelding weinig wijzer geworden ben. |
Heeft iemand al meer ervaring met WP7? Ik kom er niet uit hoe ik de output HTML kan ophalen die je zou krijgen als je deze URL gewoon in de browser intikt. Kan het komen doordat een session variabele voor de site nodig is, en hoe kun je middels deze functies de site met session variabele openen? Google is deze keer gewoon even niet mijn vriend
[ Voor 4% gewijzigd door evolution536 op 17-01-2012 13:43 ]