Toon posts:

WhatsApp al een paar dagen niet te downloaden..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Mijn WhatsApp liep laatst vast dus ik verwijderde hem zodat ik hem weer kon downloaden..
Maar ik kon hem nergens meer vinden bleek dus dat die uit de AppStore gehaald is.
Ik heb hem niet meer op mijn PC of in iCloud staan. Dit is heel vervelend want ik gebruik het veel voor me werk etc. Heeft iemand een idee wanneer ik WhatsApp weer kan downloaden? Of een tip hoe ik eraan kan komen?\

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 09:48

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sorry, WhatsApp is temporarily unavailable on iTunes. We submitted a new version and are awaiting approval and publication by Apple
https://twitter.com/#!/WhatsApp

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
misschien kan je bij google een .ipa bestand vinden en dan deze in itunes toevoegen en dan synchroniseren? ik weet niet of je je ipod/iphone gejailbreakt hebt, maar dan kan je hem ook via installous installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 10:15
Probeer je reservekopie terug te zetten vanuit iTunes

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iPhone en die berichten had ik idd al gezien maar heb daar weinig aan. @RodKimble heb ik idd al geprobeerd maar dat had ik dus niet.. @TheThomas ik zal even kijken dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@TheThomas ik heb het geprobeert. Hij komt wel in mijn iTunes maar als ik hem op mijn iPohne wil zetten krijg ik Installatie van WhatsApp is mislukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-10 13:31
Je kunt eens proberen met je iPhone naar de app store te gaan, dan updates, aankopen en kijken of hij daar nog tussen staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het probleem is dat ik WhatsApp niet gekocht heb dus daar staat hij ook niet tussen..
Nu is het denkik wachten tot de nieuwe versie er is? Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 23:03
Overigens, vanmorgen opende ik de appstore en veranderde de status van mijn WhatsApp naar 'opschonen' en kreeg ie een grijs icoontje :o

Ik schrok me rot, maar hij bleef wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat hoor je vaker dat is ook de reden dan Apple WhatsApp uit de AppStore heeft gehaald, dat soort fouten met dat andere je status kunnen veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:22

MsG

Forumzwerver

Niet zo grijs hoor...

[ Voor 82% gewijzigd door Whieee op 17-01-2012 16:00 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is gewoon whatsapp hoor die link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
nee onderin staan downloadlinks :P maar om deze te installeren is toch appsync nodig (van hackulous) anders kan je em wel in itunes zetten, maar niet synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoezo, dit gaat toch werken als hij deze wel degelijk legitiem aan zijn account heeft gekoppeld? Ik denk dat deze niet eens meer gehackt is, omdat Whatsapp al tijden gratis is.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

MsG schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:25:
Hoezo, dit gaat toch werken als hij deze wel degelijk legitiem aan zijn account heeft gekoppeld? Ik denk dat deze niet eens meer gehackt is, omdat Whatsapp soms tijdenlijk gratis is.
ik moet je helaas corrigeren, alle apps via je link zijn illegaal, of de app gratis is of niet....
ALS de app gratis is, moet je hem via de appstore 'kopen' om van legaal te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had net al whatsapp gedownload via een site en die stond in me itunes en toen wou ik heb synchroniseren maar dat mislukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 19:08
MsG schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:25:
Hoezo, dit gaat toch werken als hij deze wel degelijk legitiem aan zijn account heeft gekoppeld? Ik denk dat deze niet eens meer gehackt is, omdat Whatsapp al tijden gratis is.
Whatsapp is niet 'al tijden gratis' hoor. Hij is even gratis geweest toen iMessage werd gelanceerd, maar later stond er gewoon weer leuk weer 0,79 euro bij als prijs ;) Volgens mij was hij afgelopen kerst ook weer even gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Oke, nou mijn excuses, ik dacht dat hij op den duur blijvend gratis was geworden, omdat ik hem ook toen pas had, en hij in de Android-market ook gratis was.

Maar blijkbaar, ook al heb je de originele eigen .ipa nog, die iTunes zelf ophaalt, kan je zoiets niet meer installeren als hij op dat moment ook niet in de AppStore staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar heeft iemand een idee wanneer WhatsApp weer terug is in de AppStore?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:31:
Maar heeft iemand een idee wanneer WhatsApp weer terug is in de AppStore?..
Is niet bekend. En omdat mijn glazen bol net gister kapot is gevallen zou ik het gewoon even in de gaten houden ;) Zal eerdaags wel weer verschijnen lijkt me zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat hoop ik maar! Ik wacht al sinds vrijdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me niet dat Apple er zo lang over doet om een App te controleren, want zij zeggen dat ze de nieuwe versie al hebben opgestuurd naar Apple maar ze nog wachten op toestemming..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
Dagelijks waarschijnlijk duizenden apps die gecontroleerd moeten worden. En ik denk dat duizenden misschien een understatement is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:57:
Lijkt me niet dat Apple er zo lang over doet om een App te controleren, want zij zeggen dat ze de nieuwe versie al hebben opgestuurd naar Apple maar ze nog wachten op toestemming..
Apple kan er zeker lang over doen om een app goed te keuren! Staan genoeg verhalen op internet daarover ;) Of een maker van een populaire app voorrang krijgt weet ik niet. Misschien zit er in de nieuwe versie van Whatsapp wel een nieuwe functie waar Apple niet zo enthousiast over is en dat vertraagt de boel natuurlijk ontzettend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 15:44
Kreeg net anders een update hoor :)

Versie 2.6.9.

Veelal "bugfixes en stabiliteit verbeteringen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
App is inderdaad weer te verkrijgen in de App Store :) (klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:46
Erg goed werkt het allemaal niet de laatste tijd android <-> iOs. Duurt soms een paar uur voordat n bericht aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
rinkel schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:31:
Erg goed werkt het allemaal niet de laatste tijd android <-> iOs. Duurt soms een paar uur voordat n bericht aankomt
Mmmm, nergens last van hier :)
Pagina: 1