Toon posts:

kan iemand me helpen met een keuze?(headsets)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit in een situatie ik weet niet wat ik moet doen.

Ik zit te twijfelen tussen twee headset dat zijn de:
-steelseries 5h v2 USB
-Razer Carcharis

Ik wil geen ander headset horen alleen een keuze tussen deze twee welke zou ik pakken en waarom, waar is die usb voor?
Ik wil alleen gamen met deze gaming headset en veel praten door de mic dus geen gepiep door de mic!!! fo dat mic al snele ophoudt of kapot gaat.!!!
ik wil bijv. mw3 spelen waar ik elke voetstap hoor die bij mij in de buurt zit dus aub kan iemand mij helpen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dus je hebt 2 headsets op het oog maar niet eens even zelf op de site van Steelseries gekeken wat nou die USB inhoudt? Lijkt me toch wel even het minste dat je op de site van elke fabrikant kijkt, de specificaties vergelijkt en daarna via Pricewatch of Google even wat reviews opzoekt van beide modellen?

Tja, en of iets niet snel kapot gaat; wij weten niet of je last hebt van agressie, honden bij je PC of andere zaken die de levensduur van een apparaat verkorten. Je zou wel allicht even van beide headsets de garantie-voorwaarden kunnen lezen en in hoeverre er reparatie/vervanging plaatsvindt bij bepaalde defecten.

Hoeven wij toch niet voor je uit te zoeken?

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 17-01-2012 09:41 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Precies, en als je meer wilt weten hoe deze 2 zich tegenover elkaar verhouden dan dump je het volgende in google: Razer Carcharis vs Steelseries 5h

;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

We kunnen niets zeggen over je keuze als jij ons niets vertelt over je exacte eisen. Waarom zou jij X kopen en niet Y? Geef dat aan, dan kunnen we misschien zeggen wat *voor jou* een betere keuze zou zijn.

En tenslotte is Overige Hardware geen dumpbak, zaken die elders op GoT besproken worden horen daar thuis. We hebben een heel subforum voor Audio & HiFi, graag voortaan eerst op GoT zoeken voor je een topic ergens neerplempt, dat scheelt ook met de reacties die je krijgt.

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!