[PW] SSX: Deadly Descents

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
Hallo,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik zeer tevreden ben met de gehele site, jullie doen zeer goed werk!
Nu verder met mijn opmerking, ik heb al geregeld hardware en software gekocht via jullie pricewatch, nu wou ik de nieuwe SSX pre-orderen (voor de ps3) maar als ik zoek in de pricewatch staat hij daar onder verschillende namen en sommige benamingen staan er ook dubbel in, het gaat om deze 3;
(ik zoek hier in de pricewatch op SSX)
SSX: Deadly Descents, PlayStation 3 (1x met 1 winkel)
Electronic Arts SSX (1x met 14 winkels, 1x met 14 winkels, 1x met 4 winkels, 1x met 4 winkels. totaal 4x)
Electronic Arts SSX Limited edition (1x met 5 winkels, 1x met 5 winkels. totaal 2 keer)

Nu vind ik dit erg verwarrend, en ik dacht laat ik dit even melden zodat jullie dit mischien bij kunnen werken.

mvg,
Roeltjow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 18:00

henry_boy

Salessupport Tweakers
Als je goed kijkt zie je dat de laatste twee onder de categorie "Ongesorteerd" vallen.

De producten in de unsorted is het aanbod van producten dat onze huidige klanten wel in hun feeds aanbieden, maar wij zelf (nog) niet in de pricewatch opgenomen hebben. Er zijn zat producten die we gewoon nooit gaan opnemen of waar in ieder geval op korte termijn helemaal geen aandacht verwachten te besteden.

Mocht je een product tegenkomen die wel in de Pricewatch thuishoort maar er nog niet in staat kan je deze zelf toevoegen door op "Product toevoegen" te klikken en vervolgens alles zo volledig mogelijk in te vullen.

Kom je een product in de unsorted tegen die exact hetzelfde is als een product welke al in de Pricewatch staat kan je deze aan het product koppelen door op "Product koppelen" te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
SSX: Deadly Descents: Dit is de nieuwe SSX, maar de naam Deadly Decents is gedropped, zie link.
SSX: Dit is de nieuwe ssx die maart uitkomt
SSX Limited edition: Dit is de Limited Edition van de aankomende SSX, die bevat een extra character en wat extra map content.
Ik heb die uncategorized SSX ook al toegevoegd en ik denk dat tweakers in de komende weken het vast zal updaten, kan je hem lekker in je wenslijstje proppen ;-)

[ Voor 29% gewijzigd door questarey op 21-01-2012 04:42 ]