BTW weg ermee! 2012

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-01 22:38
Er was al eerder een topic aangemaakt voor de deze aanstaande actie, helaas werd deze afgesloten omdat geen bevestiging was van de btw actie bij de mediamarkt. Een aantal dagen geleden had ik al bevestiging en heb ik dit in een DM doorgestuurd aan de moderator. Hier is helaas niets mee gedaan, vandaar dat ik maar een nieuw topic heb geopend.

Vandaag ben ik bij de mediamarkt in Breda geweest en de verkoper aldaar heeft aangegeven dat de btw actie net als voorgaande jaren weer op donderdag tm zondag plaats zal vinden in week 4. Dit jaar komt dit dus neer op donderdag 26 t/m. zondag 30 januari.

De korting bedraagt omgerekend 16%. Als je de nieuwe prijs van je potentiële aankoop wil berekenen kan je de huidige prijs het beste delen door 1,19.

De korting geld op het gehele assortiment, uitgezonderd bepaalde merken / productgroepen. Vermoedelijk zal dit weer gelden voor Apple en Bose. Zodra hier meer over bekend is zal ik een update plaatsen met de exacte uitzonderingen.

Daarnaast weet ik dat de BCC de btw actie volledig overneemt op basis van de laagste prijs garantie, zeker een interessante optie mocht je daar liever je spullen kopen of het artikel bij de mediamarkt niet op voorraad zijn. Wellicht zijn er nog meer winkels die meedoen in de actie, laat mij dit weten dan doe ik een update.

Mij lijkt het leuk om te horen wat voor aankoop je wil gaan doen en wat je ervaringen zijn met eventuele prijsverhogingen daags voor de start van de actie (Wat je nog wel eens leest).

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-01 11:35
Hebben ze de prijzen nu zeker weer verhoogd? Uiteindelijk krijg je amper korting.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:47
Vermenigvuldigen met 0,84 is misschien wat makkelijker.

Ben benieuwd welke uitzonderingen er weer worden gemaakt. Vis elke keer naast het bootje met deze actie!

Signature

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-01 22:38
Gelijk maar ff de eerste post doen :P

Ikzelf wil de Asus N53sv-s1930 gaan aanschaffen. Huidige prijs 699euro in de winkel, 793euro op de website.
Na aftrek van de korting komt deze dus op 587,39. Ik heb voor de zekerheid maar een foto gemaakt van het prijskaartje in de winkel, zodat ik niet volgende week donderdag ineens een heel andere prijs moet gaan betalen >:)

edit: was niet meer de eerste 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door JcK_85 op 16-01-2012 21:24 ]

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Verwijderd

JcK_85 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:18:
Er was al eerder een topic aangemaakt voor de deze aanstaande actie, helaas werd deze afgesloten omdat geen bevestiging was van de btw actie bij de mediamarkt. Een aantal dagen geleden had ik al bevestiging en heb ik dit in een DM doorgestuurd aan de moderator. Hier is helaas niets mee gedaan, vandaar dat ik maar een nieuw topic heb geopend.
Sorry, ik was een weekendje weg. 8)7

Goed om te zien dat je bevestiging hebt, maar laten we alsnog maar even wachten op de officiele aankondiging. Ik ben ervan overtuigd dat er iets gaat gebeuren, maar vooralsnog is het nog steeds officieuze informatie. Dat laat mij teveel ruimte voor speculatie. Nog even geduld mensen. :)

Dit topic is gesloten.