Mijn zusje wou dus een iphone 4s kopen op marktplaats, aangezien ik zelf ook een van marktplaats heb gehaald. Nu kwam ze er een tegen voor 455 euro (32gb versie). Mijn zusje dus bellen of hij er nog was en of we hem die avond nog konden ophalen. Ja gene probleem zei ze. MAAR we moesten ergens anders afspreken.. wat ik nogal raar vond maar me zusje maakte dat niet veel uit.
Dus ik zei vraag eens eerst of het echt niet thuis kon. of desnoods bij een restaurant en/of winkelcentrum. Kon ook zei ze, was vlak daar in de buurt. Ze wou niet thuis omdat ze geen vreemden thuis wou binnen laten.
Maar ik vertrouwde het niet, aangezien ergens anders afspreken nogal vreemd is. Ook zag ik op de foto dat het niet echt op een iphone 4s leek aangezien de antenne streep links bij de muts knop niet zichtbaar was.
Vervolgens de foto met tinyeye opgezocht en kwam die foto van slashgear.com.
ik vertikte dus om er heen te rijden.
Wat zouden jullie doen?
Dus ik zei vraag eens eerst of het echt niet thuis kon. of desnoods bij een restaurant en/of winkelcentrum. Kon ook zei ze, was vlak daar in de buurt. Ze wou niet thuis omdat ze geen vreemden thuis wou binnen laten.
Maar ik vertrouwde het niet, aangezien ergens anders afspreken nogal vreemd is. Ook zag ik op de foto dat het niet echt op een iphone 4s leek aangezien de antenne streep links bij de muts knop niet zichtbaar was.
Vervolgens de foto met tinyeye opgezocht en kwam die foto van slashgear.com.
ik vertikte dus om er heen te rijden.
Wat zouden jullie doen?