Toon posts:

Headset - G35 of SS H7 USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
ik zou graag voor de eerste keer een gameheadset kopen, maar ik zit toch met een probleempje. Na veel zoekwerk, reviews lezen, .. springt de Logitech G35 en de Steelseries H7 USB eruit. Maar het probleem is dat ik nu tussen die 2 enorm twijfel. Op de ene sites zijn er negatieve reacties over de Ss H7 USB, en op de andere zijn er dan positieve reacties, en zelfde geld voor de G35. Ik zou graag eens jullie ervaringen weten over deze headsets.

Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? :P

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Lijkt me dat je het zelf uit moet maken???
Ervaringen resulteren in reviews, maar die heb je al doorgelezen, dus je zou je keuze moeten kunnen maken...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Schoppen binnen 24u is niet de bedoeling op GoT.

Sowieso kunnen we niets zeggen over je keuze als jij ons niets vertelt over je exacte eisen. Waarom zou jij X kopen en niet Y? Geef dat aan, dan kunnen we misschien zeggen wat *voor jou* een betere keuze zou zijn.

En tenslotte is Overige Hardware geen dumpbak, zaken die elders op GoT besproken worden horen daar thuis. We hebben een heel subforum voor Audio & HiFi, graag voortaan eerst op GoT zoeken voor je een topic ergens neerplempt, dat scheelt ook met de reacties die je krijgt.

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Bij reviews moet je altijd de vertaling maken naar jouw gebruik en dan pas je conclusies treffen.
Wat voor een ander een belangrijk aspect is hoeft voor jou misschien helemal niet belangrijk te zijn en andersom geld natuurlijk ook.

De logitech schijnt nogal strak te zitten, misschien niet zo'n issue als je een smal/klein hoofd hebt maar wel als je een wat groter hoofd hebt.

Hier heb je nog een link naar een uitgebreide vergelijk van meerdere headsets, maar misschien ken je die al
15 gaming headsets review
http://nl.hardware.info/r...15-gaming-headsets-review