Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Florisx7
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 17:43
In een uiterste wanhoopspoging mijn bericht hier. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Beste allen, ik had een tijdje Android 4.0.3 op mijn Samsung Galaxy S staan. Nadeel hiervan (en bekend probleem) is dat de batterij hiervan op mijn toestel bij actief gebruik heel snel leeggaat. Daardoor wilde ik terug naar mijn standaard, branded ROM van Vodafone.

Toen ICS op mijn telefoon werd gezet is dat door een vriend gedaan. Ik heb alleen zelf geprobeerd de Vodafone-Rom er weer op te zetten aangezien ik dacht dat dit mij wel zou lukken. Ik kan gewoon nog in download en recovery mode komen, alleen blijft mijn telefoon hangen op het Samsung Galaxy S-logo als ik mijn telefoon aanzet. Ik heb geen idee wat ik moet doen, kan iemand mij alstublieft verlossen?!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:37
Vraag je vriend anders om de originele rom er weer op te knallen. Je kan nog in download modus dus hij is niet gebrickt. De eerste keer opstarten na een flash kan trouwens heel lang duren, dat is vrij normaal. Heb je wel lang gewacht?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Florisx7
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 17:43
Ik heb zeker een half uur gewacht, maar hij blijft echt hangen op het Galaxy S-logo, helaas.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 23:22
In recovery mode kunnen komen geeft volgens mij 9 van de 10 keer aan dat hij nog wel te redden is. Andere rom op sd kaart en flashen in recovery misschien? Of andere rom flashen via PC? Er zal vast wel een mogelijkheid zijn, ben alleen niet bekend met de mogelijkheden van een Galaxy S. XDA developers forums geven meestal wel alle benodigde info.

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
Florisx7 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:11:
... Ik kan gewoon nog in download en recovery mode komen ....
Zolang je in download mode kunt komen is er een ook nog een nieuwe ROM te flashen via Odin. Via Recovery kun je (als het CWM recovery is) ook via een update.zip bestand een ROM flashen. Als je terug wilt naar stock zou ik je vriend vragen via ODIN de juiste ROM via zijn PC, ODIN en Download mode te flashen.