Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SymbionTT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-07 16:20
Tweakers,

Ik kon nergens op GoT een topic of bericht vinden over FireBrand training. Wie heeft daar ervaring mee en was je ervaring goed of slecht? Heb je waar voor je geld gekregen?

Ik ben van plan om een cursus MCTIP: SA te gaan doen. Dit is een week onafgebroken studeren, testen, certificeren.

Wie kan mij helpen aan deze kennis? Ik wil graag horen van mensen uit mijn eigen land, daarom vraag ik het hier.

SymbionTT

• Toasterlabs
  • Laatst online: 11:20
Ik heb zelf met hun overlegt om een VCP training te doen, maar dat is echter afgesprongen toen ik hoorde dat zij hun "eigen" VCP hebben (die, volgens hun, meer waard is dan de echte VCP) en je met hun training geen VMware VCP kan gaan doen.

Geen idee hoe dat op de MS trainingen zit maar grote kans dat dat hetzelfde gaat zijn...

• SymbionTT
  • Laatst online: 15-07 16:20
Marc,

Dank je wel voor je reactie.

Voor zover ik kon opmaken krijg ik officiele curssusen en officiele examens. Dus ik wordt officieel gecertificeerd. Ik heb dit ook gevraagd en op de website staat dan ook dat je voor een bepaald examen gecertificeerd word.

Nog andere mensen met ervaringen? Zijn er echt zo weinig tweakers die daar hun trainingen volgen?

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 16:46

Jeoh

blaat

Een week studeren, testen en certificeren klinkt leuk, maar wat heb je er aan naast het papiertje? Sowieso wekt de website nou niet erg veel vertrouwen op, waarom moet ik eerst m'n e-mailadres opgeven voordat ik de prijzen kan zien?

Maar goed, ze zeggen dat ze een Gold Learning Partner zijn, dus zo'n zooitje zal het niet zijn. Maar 7 dagen voor je MCITP:SA is wel een beetje weinig.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

_Arthur

blub

Jeoh schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:44:
Sowieso wekt de website nou niet erg veel vertrouwen op, waarom moet ik eerst m'n e-mailadres opgeven voordat ik de prijzen kan zien?
Gewoon wat bagger invullen.

MCTS / MCITP Server Administrator (7 dagen) € 4.750,- (5.653 Inc. BTW)

Meer hier: http://www.firebrandtrain...citp_server_administrator

[ Voor 23% gewijzigd door _Arthur op 21-01-2012 22:38 ]