Toon posts:

2 ps3's over 1 router incl dmz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleem, ik heb thuis 2 ps3's staan waarop fifa 12 ultimate team gedaan word, maar telkens als je dan klaar bent met een wedstrijd geeft hij aan dat er geen verbinding is.

nou is dit op te lossen door de ps3 in de dmz van de server te zetten, dit werkt ook maar helaas valt er maar 1 ps3 tegelijk in de dmz te zetten.

is hier een mogelijkheid om dit op te lossen? ik heb al geprobeerd de poorten open te zetten maar dit gaat ook maar voor 1 ps3 tegelijk..

mvg,
NoFear

ps. router is een linksys wrt110

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:59

allure

Titaan fase 2/3

Als je weet welke poorten je moet openen kun je voor elke ps3 de juiste poorten openen...

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Fifa12 gebruikt deze ports: 80 - TCP
443 - TCP
3659 - UDP
6000 - UDP
9570 - UDP
9980 to 9989 - TCP
10000 to 12500 - TCP
42100 to 42199 - TCP
10500 to 12500 - UDP

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:35:
Hallo,

ik heb een probleem, ik heb thuis 2 ps3's staan waarop fifa 12 ultimate team gedaan word, maar telkens als je dan klaar bent met een wedstrijd geeft hij aan dat er geen verbinding is.

nou is dit op te lossen door de ps3 in de dmz van de server te zetten, dit werkt ook maar helaas valt er maar 1 ps3 tegelijk in de dmz te zetten.

is hier een mogelijkheid om dit op te lossen? ik heb al geprobeerd de poorten open te zetten maar dit gaat ook maar voor 1 ps3 tegelijk..

mvg,
NoFear

ps. router is een linksys wrt110
1 + 1 = ...

Zet 1 PS3 in de DMZ en voor de 2e forward je de juiste poorten?

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:17
Ja dat gaat niets oplossen, dan gaan de geforwarde poorten naar de ene PS3 en de andere krijgt niets, want de DMZ krijgt alles dat niet eerst door portforwarding is doorgezet. Enige dat een oplossing zou kunnen zijn is upnp. Als FIFA12 dat doet in ieder geval.

geheelonthouder met geheugenverlies

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

DMZ op home routers is eigenlijk niks anders dan "forward all ports to IP x.x.x.x". Geen echte DMZ dus, want daar staan de machines tussen de interne en externe firewall in, meestal op een eigen subnet.

Ik vond hier iets wat mogelijk kan helpen; dat gaat weliswaar over Xboxen en DD-WRT, maar worth a shot :) Komt er op neer dat je ze op uPNP moet zetten en ze een dynamisch IP moet geven, dus geen statisch. Geen idee of je dat hebt, maar zou een optie kunnen zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1