Ik ben in het bezit van een LG BH10LS38 Blu-ray brander. Als ik een blanco blu-ray schijf BD-RE (rewriteable) wil branden dan loop ik tegen een vreemd probleem aan. De schrijfsnelheid van de brander staat standaard ingesteld op 2,4x speed. Ik kan de schrijfsnelheid in bv ImgBurn aanpassen naar 1x of 2x, maar deze wordt telkens weer door de brander op 2,4x speed teruggezet.
BD-RE schijven zijn uitsluitend te verkrijgen in 1x of 2x speed. 2,4x speed BD-RE schijven heb ik nog niet kunnen vinden. Met andere typen schijven heb ik het probleem niet(CD, DVD en BD-R), aangezien dan de schrijfsnelheid niet te hoog is.
Heeft iemand een idee hoe ik de schrijfsnelheid kan verlagen naar 1x of 2x speed? Of andere suggesties?
Alvast bedankt voor je reactie!
BD-RE schijven zijn uitsluitend te verkrijgen in 1x of 2x speed. 2,4x speed BD-RE schijven heb ik nog niet kunnen vinden. Met andere typen schijven heb ik het probleem niet(CD, DVD en BD-R), aangezien dan de schrijfsnelheid niet te hoog is.
Heeft iemand een idee hoe ik de schrijfsnelheid kan verlagen naar 1x of 2x speed? Of andere suggesties?
Alvast bedankt voor je reactie!