LG BH10LS38 Blu-ray brander schrijf snelheid te hoog

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 09:13
Ik ben in het bezit van een LG BH10LS38 Blu-ray brander. Als ik een blanco blu-ray schijf BD-RE (rewriteable) wil branden dan loop ik tegen een vreemd probleem aan. De schrijfsnelheid van de brander staat standaard ingesteld op 2,4x speed. Ik kan de schrijfsnelheid in bv ImgBurn aanpassen naar 1x of 2x, maar deze wordt telkens weer door de brander op 2,4x speed teruggezet.

BD-RE schijven zijn uitsluitend te verkrijgen in 1x of 2x speed. 2,4x speed BD-RE schijven heb ik nog niet kunnen vinden. Met andere typen schijven heb ik het probleem niet(CD, DVD en BD-R), aangezien dan de schrijfsnelheid niet te hoog is.

Heeft iemand een idee hoe ik de schrijfsnelheid kan verlagen naar 1x of 2x speed? Of andere suggesties?

Alvast bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Als je de brandsnelheid van het programma deelt door de brandsnelheid van 1 speed BR, is het dan daadwerkelijk 2,4 maal de snelheid? Of laat Imgburn gewoon 2,4 zien en brand ie de BR op 1 speed?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 09:13
ImgBurn laat het volgende zien als ik een BD-RE op 2x speed wil branden:

21:38:23 BURN-Proof: Enabled
21:38:23 Write Speed Miscompare! - Wanted: 8.991 KB/s (2x), Got: 10.338 KB/s (2,4x)
21:38:23 The drive only supports writing these discs at 2,4x.

Welke snelheid ik ook kies, het wordt telkens teruggezet naar 2,4x.