Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe Laptop Gezocht, Advies!

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

• Henck37
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:10
Hallo,
ik ben dus op zoek naar een nieuwe laptop, omdat de mijne kapot is gegaan na 2 1/2 jaar elke dag gemiddeld 5 uur te draaien, met uitschieters van 2 a 3 dagen aan een stuk.

Mijn laptop is mijn enige computer, ik doe er alles mee, sleep hem overal naartoe, en heb hem ook echt nodig!

maar nu was ik op zoek naar een nieuwe.

heb zelf vast wat research gedaan, en kwam uit op 2 modellen, nl.:

pricewatch: Asus K53TA-SX108V

en

pricewatch: Acer Aspire 4755G-2334G50MN (Zwart)

ik wil eigenlijk max 500 euro uitgeven, omdat ik toch maar ongeveer 2 jaar met een laptop doe,

welke kan ik het best nemen, of zijn er mensen die nog betere ideeën hebben?

ik wil eigenlijk een laptop met een goed scherm, rond de 14 inch. 15,6 is eigenlijk echt de max.
met een goede gpu, want een spelletje speel ik ook vrij vaak, en met een degelijke bouwkwaliteit, en hij moet eignelijk wel 2 jaar meegaan.

grt. Henck

Specs Huidige Toshiba L500-126
Merk en Type
Merk Toshiba
Productserie Satellite
Type L500-126
Technische Specificaties
CPU-type Intel Core 2 Duo Mobile T6500
Snelheid 2,1GHz
Moederbordchipset Intel Mobile GM45
Geheugengrootte 4GB
Geheugentype DDR2 (SODIMM)
Videointerface
Schermdiagonaal 15,6"
Videochip Radeon Mobility HD4650
Video uit D-Sub (VGA), HDMI
Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide)
Backlight CCFL
Opslag
Opslagcapaciteit 320GB
Hardeschijftype 5400rpm
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Interfaces
Verbinding (USB/FW) eSATA, 2x USB 2.0
Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps
Verbinding (Bluetooth) Bluetooth 2.0

gekocht ergens in september 2009 voor €600

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
*LET OP* - Wat moet ik kopen

Bovenstaande lijkt me genoeg advies...

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:55
Met alle kortingen kun je een Dell XPS 15 kopen voor 509 euro. Ik zou dan ook niet meer verder zoeken.

Kijk maar eens in dat topic.

• Henck37
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:10
maartend schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:45:
Met alle kortingen kun je een Dell XPS 15 kopen voor 509 euro. Ik zou dan ook niet meer verder zoeken.

Kijk maar eens in dat topic.
en hoe kom je aan die codes, want ik heb al zitten kijken, maar kan het niet vinden..

alleen een 5% kortingscode, maar dan kom ik nog aan €590

[ Voor 8% gewijzigd door Henck37 op 16-01-2012 16:11 ]

Verwijderd

Welkom op GoT :W

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Henck37 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:02:
ik wil eigenlijk een laptop met een goed scherm
Helaasch. Een goed scherm is niet mogelijk met dat budget. De goedkoopste laptop met een enigzing boven-middelmatig scherm (en dan meteen de beste die je kan krijgen.. min of meer) is de xps 15, met dat scherm van €200. Op moment van spreken.. € 696 met i5 en haalmeeruitjekaart actie. Of € 580 als je fortuinlijk genoeg bent een 25% kortingsbon te vinden. Ik heb er dit jaar pas 2 gezien. Zie Dell Waardebonnen Topic.
Zie ook de rekenhulp als je die nog niet heb gevonden.. Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 7" die komt elke 2e post wel langs.
maartend schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:45:
Dat was vorige maand zo. Tegenwoordig betaal je € 493 wederom met de haalmeeruitjekaart actie.

Dit topic is gesloten.