Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GoT] Niet ingelogged naar forum_not_allowed

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik kopieerde een link naar een HK topic in een browser waar ik niet was ingelogged en kreeg het volgende scherm gepresenteerd:

Niet ingelogged

Is het niet handig om hier ook een link toe te voegen naar het inloggen? Nu is de melding onduidelijk of ik er niet in kan omdat ik het recht niet heb of niet ben ingelogged. :)

in strikste zin des woords is het ook nog meer info weggeven dan nodig :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

rechts bovenin zit toch een "inloggen" knop?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Klopt toch precies? :?

[ Voor 75% gewijzigd door Gunner op 16-01-2012 18:58 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:30
Wat BtM909 bedoeld is dat in de melding dus niet duidelijk is of hij sowiso geen HK-toegang heeft, of dat hij wel HK-toegang heeft maar niet is ingelogd. Misschien kan daarom de melding aangepast worden naar je hebt geen HK-toegang of je bent niet ingelogd.

Althans dat is wat ik opmaak uit zijn post. :)

HD4Life @ Full-HD

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Goed punt...

Als je te dom bent om in te loggen denk ik dat HK access automatisch ontnomen moet worden >:) >:) >:)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Daarom ben ik blij dat niet de users maar de devvers bepalen of iets zinnig is of niet.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Dit wordt er een voor de won't fix lijst/ Het zichtbare woord 'Inloggen' zou duidelijk genoeg moeten zijn. :)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
De woorden hoe ik HK toegang kan vragen ook. ;) Die melding is toch ambigu daar?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Dito met zeef. Eerlijk gezegd een non-issue. En ik kan me niet voorstellen dat de use case hier voor groot is. Dan heb ik liever dat we wat andere zaken oppikken mbt het forum

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:26

DukeBox

loves wheat smoothies

Kan me niet voorstellen dat een regeltje aanpassen '... of je bent niet ingelogged' zo'n werk is ;)
Toevallig ben ik er ook wel eens tegenaan gelopen, moest ook ff kijken waarom.. omdat ik de 'my react' niet zag vermoedde ik dat ik niet ingelogged was, de button 'inloggen' zie je al snel over het hoofd (door gewoonte).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Ik ken nog 100 redenen waarom je misschien geen toegang hebt. Die wil ik er ook bij.

De melding is juist precies zoals hij hoort.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ongetwijfeld dat het weinig werk is, maar ik moet het naar boven afronden qua tijd. Zo gaat het helaas. En die tijd boek ik dan liever op iets anders

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit soort kleine dingetjes maken echter wel dat we ons qua kwaliteitsniveau kunnen verheffen boven andere sites, dus ik heb (in SVN) even een check op inlogstatus ingebouwd zodat je een meer generieke melding krijgt als je niet bent ingelogd:
Dit is een besloten forum. Voor toegang tot dit forum moet je in ieder geval ingelogd zijn.
Zo gaat het ook niet van Misha's quota af :P

Intentionally left blank

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
_o_
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.