Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Wat BtM909 bedoeld is dat in de melding dus niet duidelijk is of hij sowiso geen HK-toegang heeft, of dat hij wel HK-toegang heeft maar niet is ingelogd. Misschien kan daarom de melding aangepast worden naar je hebt geen HK-toegang of je bent niet ingelogd.
Althans dat is wat ik opmaak uit zijn post.
Althans dat is wat ik opmaak uit zijn post.
HD4Life @ Full-HD
Goed punt...
Als je te dom bent om in te loggen denk ik dat HK access automatisch ontnomen moet worden
Als je te dom bent om in te loggen denk ik dat HK access automatisch ontnomen moet worden
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Daarom ben ik blij dat niet de users maar de devvers bepalen of iets zinnig is of niet.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Dit wordt er een voor de won't fix lijst/ Het zichtbare woord 'Inloggen' zou duidelijk genoeg moeten zijn.
De woorden hoe ik HK toegang kan vragen ook.
Die melding is toch ambigu daar?
Dito met zeef. Eerlijk gezegd een non-issue. En ik kan me niet voorstellen dat de use case hier voor groot is. Dan heb ik liever dat we wat andere zaken oppikken mbt het forum
Kan me niet voorstellen dat een regeltje aanpassen '... of je bent niet ingelogged' zo'n werk is 
Toevallig ben ik er ook wel eens tegenaan gelopen, moest ook ff kijken waarom.. omdat ik de 'my react' niet zag vermoedde ik dat ik niet ingelogged was, de button 'inloggen' zie je al snel over het hoofd (door gewoonte).
Toevallig ben ik er ook wel eens tegenaan gelopen, moest ook ff kijken waarom.. omdat ik de 'my react' niet zag vermoedde ik dat ik niet ingelogged was, de button 'inloggen' zie je al snel over het hoofd (door gewoonte).
Ik ken nog 100 redenen waarom je misschien geen toegang hebt. Die wil ik er ook bij.
De melding is juist precies zoals hij hoort.
De melding is juist precies zoals hij hoort.
Ongetwijfeld dat het weinig werk is, maar ik moet het naar boven afronden qua tijd. Zo gaat het helaas. En die tijd boek ik dan liever op iets anders
Dit soort kleine dingetjes maken echter wel dat we ons qua kwaliteitsniveau kunnen verheffen boven andere sites, dus ik heb (in SVN) even een check op inlogstatus ingebouwd zodat je een meer generieke melding krijgt als je niet bent ingelogd:
Zo gaat het ook niet van Misha's quota afDit is een besloten forum. Voor toegang tot dit forum moet je in ieder geval ingelogd zijn.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()