Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Android App] Advertenties in app met abo

Pagina: 1
Acties:

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:55
Als ik ingelogd ben met mijn account zie ik in de Android app advertenties. Ik zou eerlijk gezegd verwachten dat dit niet het geval is, aangezien ik een abonnement heb speciaal tegen advertenties *O*

Bugje of (nog) niet geïmplementeerd? :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Een adfree abonnement geldt voor de website, niet voor de apps...

Intentionally left blank

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
crisp schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:04:
Een adfree abonnement geldt voor de website, niet voor de apps...
Dus je kan geen ad-free abo krijgen in de apps? Beetje jammer...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Das wel een slechte zaak moet ik zeggen, zeker omdat we steeds meer via de app gaan werken.
Dit zal wel de nieuwe reden worden om geen abbo te nemen. (niet dat ik er een zou nemen hoor)

Je betaald in mijn beleving voor een adfree tweakers en niet voor een half addfree Tweakers.
Dit zou ik maar duidelijk vermelden bij de aanvraag van een abbo om problemen te vermijden.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Officieel gezien heb je een abo voor de website, niet voor de app :) Dat zijn twee gescheiden plekken waarop je het "product kunt consumeren"

Maar dat betekent niet dat we dit niet in het achterhoofd houden. Ik zal er hoe dan ook eens naar kijken of en hoe rap het realiseerbaar is. Pin me er in ieder geval niet op vast. Momenteel liggen de prioriteiten voor de app alleen bij wat andere zaken/features

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-11 06:42

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is vanwege de manier waarop wij gebruikers met een abonnement herkennen niet bepaald simpel om dat ook in de mobiele applicaties te implementeren. De advertenties daar worden op een andere manier uitgeserveerd dan op de gewone site.

We begrijpen dat het vervelend is als je verwacht geen advertenties te krijgen maar in dit geval moeten we dan even pragmatisch zijn en voorrang geven aan het ontwikkelen van features voor alle gebruikers in plaats van voor een (weliswaar zeer belangrijke) kleine groep.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
En twee versies van dezelfde app? Een gratis app met advertenties en een betaalde app zonder?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dan krijg je weer het "geneuzel" dat mensen twee keer moeten betalen om zonder de advertenties te zitten.

Desalniettemin best een goed plan.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:05

F.West98

Alweer 16 jaar hier

in je eigen account een unieke app waarmee je MOET inloggen met correcte wachtwoord en dan geen ads.
De oplossing om niet 2x te betalen en tegen het uitlekken van de betaalde versie ergens anders

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Megaflix schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:41:
En twee versies van dezelfde app? Een gratis app met advertenties en een betaalde app zonder?
Mijn vriendjes de Tweakers kennende zal de Non-Ad .apk in no time.... gedeeld worden. :P
F.West98 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:27:
in je eigen account een unieke app waarmee je MOET inloggen met correcte wachtwoord en dan geen ads.
De oplossing om niet 2x te betalen en tegen het uitlekken van de betaalde versie ergens anders
Alles kan gemaakt worden maar ook wij hebben prioriteiten. Wat Misha zegt eigenlijk :
Maar dat betekent niet dat we dit niet in het achterhoofd houden. Ik zal er hoe dan ook eens naar kijken of en hoe rap het realiseerbaar is. Pin me er in ieder geval niet op vast. Momenteel liggen de prioriteiten voor de app alleen bij wat andere zaken/features

[ Voor 53% gewijzigd door zeef op 16-01-2012 18:55 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:09
zeef schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:54:
[...]

Mijn vriendjes de Tweakers kennende zal de Non-Ad .apk in no time.... gedeeld worden. :P
Wellicht advocaat van de duivel: adblock is verboden op de site en je kan ervoor gebanned worden. Voor android is er natuurlijk ook adblock, maar kun je nu (aangezien je zelf al aangeeft dat het eigenlijk 2 verschillende diensten zijn) ook gebanned worden op de site door adblock voor android te gebruiken?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Puc van S. schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:12:
[...]

Wellicht advocaat van de duivel: adblock is verboden op de site en je kan ervoor gebanned worden.
:Y
Voor android is er natuurlijk ook adblock, maar kun je nu (aangezien je zelf al aangeeft dat het eigenlijk 2 verschillende diensten zijn) ook gebanned worden op de site door adblock voor android te gebruiken?
Try me.. >:) })

Antwoord op vraag twee is : Nee

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 16-01-2012 19:14 ]

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:55
Jeetje, zoveel antwoorden had ik ook weer niet verwacht :o

Ik ben blij dat jullie naar de mogelijkheden willen kijken om dit alsnog er in te zetten of anders dat er wellicht gekeken kan worden naar een andere manier van reclamevrije apps te maken :)
Ik zou het wel jammer vinden om opnieuw te moeten betalen, zeker gezien het m.i. dezelfde inhoud betreft.
Pagina: 1