Hallo allen,
29-12-2011 heb ik een T-mobile Vivacity gsm gekocht van een verkoper uit GB.
Deze telefoon is alleen in GB nog te koop en ik heb 10 pond meer betaald voor de shipping naar nederland.
De verkoper lijkt me betrouwbaar als ik zijn feedback bekijk.
222 verkopen maar met dure telefoons en feedback van grote kopers:
http://myworld.ebay.nl/*clearance*discounts*
De verkoper heeft het object 4 of 5 januari verstuurd en heeft me een tracking code gegeven.
als ik deze trackingcode invul bij royal mail dan krijg ik dit bericht:
ik krijg dit bericht:
de laatste twee mails zijn:
Ik snap ook niet wat de douane ermee te maken heeft en als dat het geval is zou er dan niks bekend moeten zijn bij postnl?
zou er daadwerkelijk iemand mijn pakketje achterover gedrukt hebben?
29-12-2011 heb ik een T-mobile Vivacity gsm gekocht van een verkoper uit GB.
Deze telefoon is alleen in GB nog te koop en ik heb 10 pond meer betaald voor de shipping naar nederland.
De verkoper lijkt me betrouwbaar als ik zijn feedback bekijk.
222 verkopen maar met dure telefoons en feedback van grote kopers:
http://myworld.ebay.nl/*clearance*discounts*
De verkoper heeft het object 4 of 5 januari verstuurd en heeft me een tracking code gegeven.
als ik deze trackingcode invul bij royal mail dan krijg ik dit bericht:
echter ik heb niks ontvangen en ik heb de postnl een bericht gestuurd waar het pakje is met de trackingcode.Your item, posted on 04/01/12 with reference xxxxxxxxxx has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
ik krijg dit bericht:
de postnl zegt dus dat het aan de royal mail ligt en de verkoper zegt dat het aan postnl ligt.eachte heer xxxxxx,toon volledige bericht
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend dat u uw pakket uit het buitenland nog niet hebt ontvangen. Er zijn geen gegevens over dit pakket bij PostNL bekend. Ik kan dan ook niet nagaan waar het pakket is.
De afzender kan in eigen land achterhalen wat de status van de zending is, zo nodig met een officieel onderzoek.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.
Met vriendelijke groet,
Maartje van de Wetering
PostNL Pakketten Klantenservice Consumenten
www.postnlpakketten.nl/
de laatste twee mails zijn:
ik heb hem dus ook gezegd dat postn zei dat hij een onderzoek moet aanvragen. krijg ik dit terug:Beste xxxxx,toon volledige bericht
xxxxx I can assure you, royal mail dont make mistakes in tracking an item which has left the country
I paid for a premium service which shows that it has left the uk and is in the netherlands
If it does not arrive soon I will have to get the imei blocked from all UK AND EU Networks, I am able to do this as I work in telecoms.
Please see information for yourself:
Home > Track and trace >
Please enter your 13 character reference
e.g. AA000100019GB
How to find your reference number
Your item, posted on 04/01/12 with reference xxxxxx has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
Regards
- *clearance*discounts*
Hi
Do you have any customs, I wonder if it is in customs because royal mail told me that they tracked it all the way to netherlands then it was passed on to the postal service in the netherlands, the netherlands postal service wont be able to track it with the royal mail barcode i dont think or they may have given it a new tracking number with the netherlands postal service.
I will contact them again
Regards
- *clearance*discounts*
ik vind het dus erg vaag. normaal heb ik nooit problemen met ebay en bezorgen maar dit loopt zo mis terwijl het slechts uit GB hoeft te komen.Beste xxxxx,
Also I need you to contact local police to report missing post as it is possible that somebody in the netherlands postal service has stolen the item. Because it has definitely arrived in the netherlands as it was scanned in at the royal mail depot in the netherlands
Regards
- *clearance*discounts*
Ik snap ook niet wat de douane ermee te maken heeft en als dat het geval is zou er dan niks bekend moeten zijn bij postnl?
zou er daadwerkelijk iemand mijn pakketje achterover gedrukt hebben?