Gisterenavond start ik mijn MacBook Pro (2010) op en typt hij automatisch tekst, waardoor ik niet eens mijn inlog wachtwoord kan opgeven. Verder viel me op dat hij in VGA resolutie staat als ik hem opstart via ALT toets ingedrukt voor dualboot. Ik hoopte hem te kunnen herstellen via de ALT toets (draai mac osx lion i.c.m. Windows 7) maar hij loopt ook alle systeembalk items af, met andere woorden ik kan geen menu openklikken bovenaan want hij springt elke seconde naar een ander menu, waardoor ik enkel nog maar kan resetten via de powerknop.
Sinds gisterenochtend ben ik terug van een weekje las vegas. Heb hem in de heen- of terugvlucht nooit opengedaan. Hij heeft steeds in de sleeve gezeten in m'n handbagage. En in las vegas merkte ik ook geen opstart- of andere problemen, noch heeft er iemand anders dan ik ermee gewerkt.
Zou de harde schijf stuk kunnen zijn? Heb twee maanden geleden er een WD 320GB 7200rpm ingestoken. Bestanden benaderen lukt perfect via windows 7 van waaruit ik nu werk, maar plezant is het niet. Zou ik één of ander virus hebben opgelopen (zou eerste keer in 3 jaar zijn op mac osx) of softwarefout?
Ergens vrees dat clean install enige oplossing is?
Sinds gisterenochtend ben ik terug van een weekje las vegas. Heb hem in de heen- of terugvlucht nooit opengedaan. Hij heeft steeds in de sleeve gezeten in m'n handbagage. En in las vegas merkte ik ook geen opstart- of andere problemen, noch heeft er iemand anders dan ik ermee gewerkt.
Zou de harde schijf stuk kunnen zijn? Heb twee maanden geleden er een WD 320GB 7200rpm ingestoken. Bestanden benaderen lukt perfect via windows 7 van waaruit ik nu werk, maar plezant is het niet. Zou ik één of ander virus hebben opgelopen (zou eerste keer in 3 jaar zijn op mac osx) of softwarefout?
Ergens vrees dat clean install enige oplossing is?