Zie hierboven ...Brantje schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:46:
Ik ben op zoek naar eem mooie stylus...
Iemand die advies heeft voor een stylus die op deze pagina staat?
Kan je de P507 van DAGI aanraden. Heb hem net gisteren binnen gekregen. Voordeel van deze pen is dat de top transparant is en je dus precies ziet waar je de punt op het scherm zet en daarmee dus lijnen netjes op elkaar kan laten aansluiten. Verder heeft de pen naar mijn idee een prima gewicht, voelt erg solide aan, en is goed in balans.
Wel is er een kleine vertraging maar dit is wat mij betreft verwaarloosbaar. Vraag me ook ernstig af of dit niet gewoon met het scherm te maken heeft ipv de stylus.
Wat mij betreft een aanrader.
Wel is er een kleine vertraging maar dit is wat mij betreft verwaarloosbaar. Vraag me ook ernstig af of dit niet gewoon met het scherm te maken heeft ipv de stylus.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ook net de Ultra Smart Case gekocht
.
Iemand idee wat de levertijd ervan is?
edit:
edit2:
found it:
http://www.amazon.com/gp/...ZCZY/ref=ox_ya_os_product
edit:
Heb je een linkje voor me?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:43:
Vorige week via amazon.com toch maar een dock/toetsenbord gekocht voor mijn 64 Gb Transformer Prime. Hier in NL/Europa worden blijkbaar nog steeds geen docks los verkocht. Wel in amerika/amazon. Vandaag zat ie bij de post! Werkt perfect!
edit2:
found it:
http://www.amazon.com/gp/...ZCZY/ref=ox_ya_os_product
[ Voor 60% gewijzigd door Brantje op 22-03-2012 10:02 ]
ik heb bovengenoemde case op goed geluk gekocht en hij is intussen binnen. Biedt qua padding niet heel veel bescherming, waarschijnlijk om het geheel lekker dun te houden, maar is voor de rest een handige case. De tablet past er prima in en alle knoppen en poorten zijn goed te benaderen. Voor het geld een prima ding dus naar mijn mening.dwa schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:04:
Heeft iemand ervaring met deze case?
het is voor deze tablet erg lastig om een goede case te vinden vind ik. Er is veel aanbod op bijvoorbeeld amazon maar dat lijkt in veel gevallen allemaal net niet te zijn.
Verwijderd
Ben ook wel benieuwd. Heb deze afgelopen weekend besteld en kreeg maandag bericht dat het verzonden was. Vanuit Duitsland verwacht ik dat hij ieder moment binnen kan komen. Als ik hem binnen heb laat ik het weten.Brantje schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:10:
Ook net de Ultra Smart Case gekocht.
Verwijderd
Kleine vertraging merk ik ook op. Maar is inderdaad haast verwaarloosbaar. Wanneer je met je vinger schrijft, dan merk je geen vertraging (of zou dat niet te zien zijn omdat je vinger er nog op het scherm zit en dat de 'vertraging' onder je vinger blijft?). Er is wel een schermtuning programma, maar dat heeft voor mij geen verbetering opgeleverd.l3art schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:14:
Kan je de P507 van DAGI aanraden. Heb hem net gisteren binnen gekregen. Voordeel van deze pen is dat de top transparant is en je dus precies ziet waar je de punt op het scherm zet en daarmee dus lijnen netjes op elkaar kan laten aansluiten. Verder heeft de pen naar mijn idee een prima gewicht, voelt erg solide aan, en is goed in balans.
Af en toe merk ik dat de DAGi heel soms hapert als je te klein schrijft ... Maar als ik notities maak bij een pdf, dan schrijf ik dat gewoon groot en daarna sleep ik de tekst op de juiste plek en verklein ik het ( Repligo Reader )
Ik heb er zo een, maar dan van het merk Moko (case transformer prime), besteld via Amazone.uk. Is een kleine €10 goedkoper. Bevalt prima. Wel heeft de ATP de neiging uit de groeven te schieten als je hem in de voorste richel schuin zet. Dat gebeurt niet als je hem op een tafel zet, maar wel als je hem op je schoot plaatst en dan het scherm bedient. Verder vind ik het een erg fijne case. Het kan nog goedkoper als je deze besteld. Die is identiek, behalve dan dat de microvezel bekleding grijs is. Het duurt wel erg lang eer je die ontvangt na de bestelling (3 - 4 weken in mijn geval).Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:24:
[...]
Ben ook wel benieuwd. Heb deze afgelopen weekend besteld en kreeg maandag bericht dat het verzonden was. Vanuit Duitsland verwacht ik dat hij ieder moment binnen kan komen. Als ik hem binnen heb laat ik het weten.
Verwijderd
Vanuit HongKong zijn ze ruim de helft in prijs, 14,70 euro. http://www.ebay.nl/itm/Ul...3f13502058#ht_4320wt_1163Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:24:
[...]
Ben ook wel benieuwd. Heb deze afgelopen weekend besteld en kreeg maandag bericht dat het verzonden was. Vanuit Duitsland verwacht ik dat hij ieder moment binnen kan komen. Als ik hem binnen heb laat ik het weten.
Beetje jammer dat de docks bij amazon.com gister nog voor 150 dollar te koop waren en nu 189 dollar
Iemand ervaring met deze ?
http://www.ebay.nl/itm/3I...2a1b6639c7#ht_2083wt_1396
Verwijderd
De stylus is crap. Punt te dik en werkt echt niet prettig.coase schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:44:
Iemand ervaring met deze ?
Screenprotector zal werken. Lijkt er wel op dat deze niet anti-glare is.
Case: had al iets hierover gelezen in dit topic, dat ga ik dus niet herhalen ...
Ook maar even in dit topic
Me dock is net binnen gekomen, hence, ik tik deze post nu op dit ding.
Dock was voor 37% vol toen ie binnen was.
Donderdag bij Amazon besteld in de US, vandaag in huis.
Lekker vlot.
Alleen jammer dat de douane nog ff 43 euri wil vangen >_<.
Lekker vlot.
Hoeveel was je uiteindelijk kwijt?Brantje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:13:
Ook maar even in dit topic
Lekker vlot.
Want de dock is bij amazon.com nu weer 149 dollar,
de totale kosten die amazon rekent zijn
Items: EUR 116,25
Shipping & Handling: EUR 27,60
Total Before Tax: EUR 143,85
Estimated Tax To Be Collected: EUR 0,00
Import Fees Deposit EUR 27,33
Order Total: EUR 171,18
dus komt hierboven dan nog eens douane kosten ?
Ik wacht wellicht dan maar even af wanneer deze in Nederland los komt.
Allemaal leuk die linkjes naar dealextreme maar heben jullie allemaal een creditcard?

PSN: Oldzkoel
Paypal heb je tegenwoordig niet altijd een credit card voor nodig. En daarmee kan je gewoon betalen op DX.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dealextreme kan ook met paypalpower_user schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:35:
Allemaal leuk die linkjes naar dealextreme maar heben jullie allemaal een creditcard?
Gisteren even bij zwerfkei langsgeweest om de north face sleeve uit te proberen die eerder in dit topic is genoemd maar die vond ik wel heel krap, Je moest echt moeite doen om 'm om de hoeken dicht te ritsen.
Vandaag met de prime + dock op pad geweest naar MM Utrecht op zoek naar een sleeve. De meeste netbook tassen en sleeves vond ik juist weer net even te groot, je voelt dat het geheel dan heen en weer schuift binnen de sleeve/tas. Uiteindelijke keuze is gevallen op deze: Hama Hamburg Notebook Portfolio
Door de klitteband flap over het vak aan de binnenkant waar de prime + dock in zitten blijft ie netjes zitten. Geheel is ook steviger dan een simpele neoprene sleeve, en er zitten allerlei vakjes in voor kleine accesoires. Grappig detail, aan de buitenkant zitten een soort vakjes waar je de hengsels in weg kan stoppen, mochten die je in de weg zitten.
Vandaag met de prime + dock op pad geweest naar MM Utrecht op zoek naar een sleeve. De meeste netbook tassen en sleeves vond ik juist weer net even te groot, je voelt dat het geheel dan heen en weer schuift binnen de sleeve/tas. Uiteindelijke keuze is gevallen op deze: Hama Hamburg Notebook Portfolio
Door de klitteband flap over het vak aan de binnenkant waar de prime + dock in zitten blijft ie netjes zitten. Geheel is ook steviger dan een simpele neoprene sleeve, en er zitten allerlei vakjes in voor kleine accesoires. Grappig detail, aan de buitenkant zitten een soort vakjes waar je de hengsels in weg kan stoppen, mochten die je in de weg zitten.
Voor als je gaat vissen!
Iemand nog een goede tip voor een sleeve?
Vandaag bij Staples tegen een HP sleeve aangelopen die in de aanbieding was 16 euro ex btw, past perfect (prime + dock) , niet te krap, niet te ruim.
Het is alleen niet de meest voor de hand liggende keuze voor de heren onder ons

Ik heb wel zo'n idee dat er meer dessins zullen bestaan maar bij Staples hadden ze alleen deze. Het is ook een uitlopend product, volgens de HP site niet meer beschikbaar.
Het is alleen niet de meest voor de hand liggende keuze voor de heren onder ons

Ik heb wel zo'n idee dat er meer dessins zullen bestaan maar bij Staples hadden ze alleen deze. Het is ook een uitlopend product, volgens de HP site niet meer beschikbaar.
Zelf deze besteld op ebay:

De groene....Directe link.
Duurt nog wel even voordat hij er is, helaas....

http://www.amazon.com/gp/...7&creativeASIN=B005XOPE2M
of
http://www.amazon.com/roo...r-10-1-Inch/dp/B0062OKDIC
ik zoek een standaard voor enkel de tablet die je zowel horizontaal als vertikaal kunt neerzetten. Ik weet dat er ook een met een drukknop is maar die lijkt me niet goed voor de achterkant met zijn dikke knobbel..
Iemand toevallig één van bovenstaande gekocht?
Of tip voor een andere in Nederland te verkrijgen?
Als alternatief zou zoiets als wat ik heb voor mijn laptop, in het klein ook prima voor gebruik met de tablet zijn. Daar kan ie ook staand of liggend op gelegd worden. Gekocht bij Ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60150176/
Iemand bekend of zoiets al bestaat voor een tablet?
of
http://www.amazon.com/roo...r-10-1-Inch/dp/B0062OKDIC
ik zoek een standaard voor enkel de tablet die je zowel horizontaal als vertikaal kunt neerzetten. Ik weet dat er ook een met een drukknop is maar die lijkt me niet goed voor de achterkant met zijn dikke knobbel..
Iemand toevallig één van bovenstaande gekocht?
Of tip voor een andere in Nederland te verkrijgen?
Als alternatief zou zoiets als wat ik heb voor mijn laptop, in het klein ook prima voor gebruik met de tablet zijn. Daar kan ie ook staand of liggend op gelegd worden. Gekocht bij Ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60150176/
Iemand bekend of zoiets al bestaat voor een tablet?
Ik heb de perfecte sleeve gevonden bij Xenos. Kost 4,95 en kan ook de dockingstation in. Zit rits aan de bovenkant en heeft ook een extra vak aan de voorkant. Is in meerdere kleuren verkrijgbaar zoals zwart, blauw, roze, grijs.
Ik heb bij Xenos ook een standaard gekocht die dicht te klappen is en waar je de tablet horizontaal of verticaal op kan zetten. Hij is in meerdere standen te gebruiken.
Kan wel foto`s plaatsen als iemand nieuwsgierig is...
Ik heb bij Xenos ook een standaard gekocht die dicht te klappen is en waar je de tablet horizontaal of verticaal op kan zetten. Hij is in meerdere standen te gebruiken.
Verwijderd
Als dat niet te veel moeite is ...tajvdz schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:46:
edit: deze toevallig:

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 20:59 ]
Hoe heb je hem besteld bij amazon.co.uk? Ik mag hem niet naar nl laten komen...joblamie schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 22:23:
[...]
Ik heb deze nu binnen. Bevalt prima! Mooi ding :-)
Ik heb die van de Xenos ook. Net gehaald, 5 euro, zit echt als gegoten. Ze hadden er helaas nog maar 2, dus loop nu met lila
Er ligt dus nog 1 lila bij de Xenos in Groningen. Haast je!
Verwijderd
Deze kan je ook gewoon via eBay kopen. En dan is de goedkoopste bijna 15 euro.Sevenhunt schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:09:
[...]
Hoe heb je hem besteld bij amazon.co.uk? Ik mag hem niet naar nl laten komen...
Ik heb deze week een cover van 12cover ontvangen, erg tevreden!
Hier hebben we Vraag & Aanbod voor, www.tweakers.net/aanbod
Hier hebben we Vraag & Aanbod voor, www.tweakers.net/aanbod
[ Voor 41% gewijzigd door Bullet NL op 01-04-2012 21:54 ]
Verwijderd
Je weet dat je hiervoor op markplaats moet zijn. Kan een moderator even ingrijpen ? Even een topicreport aanmaken ...
[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 01-04-2012 21:55 ]
Ik ben op zoek naar een goede bescherming voor als ik de tablet mee nemen op reis (backpacken), gewicht en bescherming zijn dus allebei belangrijk, ik gebruik geen dock. Weet iemand een goede case? De drop tech lijkt me een prima oplossing alleen is dat ding meer dan een pond: http://www.gumdropcases.com/asus-prime.html.
Verwijderd
Tegen wat verwacht je van bescherming? Bescherming tegen weer en wind? Tegen vallende rotsblokken? Of gewoon dat het een beetje beschermd zit in je rugzak en dat als je hem gebruikt je niet veel speciaals nodig hebt?
Verwijderd
Ik denk dat hij het beste het beeldscherm heel goed moet beschermen in zijn tas (neem aan dat hij niet met een rechte koffer op pad gaat). Denk dat hij dan minimaal iets van een smart cover nodig heeft. Of even zelf iets maken met twee stevige platen (op maat maken) en hem daartussen vervoeren oid.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:46:
Tegen wat verwacht je van bescherming? Bescherming tegen weer en wind? Tegen vallende rotsblokken? Of gewoon dat het een beetje beschermd zit in je rugzak en dat als je hem gebruikt je niet veel speciaals nodig hebt?
Of iets zoals dit: 6 in 1 Hard Eva Case Bag Wall Charger For Asus Eee Pad Transformer Prime TF201
( deze heeft foto van binnenkant)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 10:45 ]
Verwijderd
Sinds de nieuwe update .21 is het 'probleem' met de kleine vertraging/hapering over, nu werkt het very smooth.Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:04:
[...]
Kleine vertraging merk ik ook op. Maar is inderdaad haast verwaarloosbaar. Wanneer je met je vinger schrijft, dan merk je geen vertraging (of zou dat niet te zien zijn omdat je vinger er nog op het scherm zit en dat de 'vertraging' onder je vinger blijft?). Er is wel een schermtuning programma, maar dat heeft voor mij geen verbetering opgeleverd.
Af en toe merk ik dat de DAGi heel soms hapert als je te klein schrijft ... Maar als ik notities maak bij een pdf, dan schrijf ik dat gewoon groot en daarna sleep ik de tekst op de juiste plek en verklein ik het ( Repligo Reader )
Ik neem aan dat je de 10 inch gekocht hebt?tajvdz schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:46:
Ik heb de perfecte sleeve gevonden bij Xenos. Kost 4,95 en kan ook de dockingstation in. Zit rits aan de bovenkant en heeft ook een extra vak aan de voorkant. Is in meerdere kleuren verkrijgbaar zoals zwart, blauw, roze, grijs.
Gister ook effe langs de Xenos gegaan. Simpel hoesje, en past inderdaad beter dan de veel duurdere die ik bij MM gevonden had (hoewel ik deze in de ene richting ook nog aan de ruime kant vind).
Ook nog een iPad hoes/stand met geïntegreerd bluetooth toetsenbord meegenomen, maar helaas, die is voor de Prime echt niet bruikbaar. Naja, 3 tientjes, het was de gok waard...
Ook nog een iPad hoes/stand met geïntegreerd bluetooth toetsenbord meegenomen, maar helaas, die is voor de Prime echt niet bruikbaar. Naja, 3 tientjes, het was de gok waard...
Kijk, een mooie discussieforum. Ben zelf zeer tevreden over de ASUS TFP ik vind alleen het accesoire aanbod nogal dramatisch.
Ik zoek 2 dingen
1: een mooie book case. Deze wil ik van ECHT leer (ik koop geen product van 600 euro om het vervolgens in een goedkoop (chinees) hoesje te proppen. Het liefst wil ik zoiets als deze: http://www.belkin.com/nl/...process?Product_Id=544628
2: ik zoek een Noodlader. Gewoon eentje die je meeneemt waarmee je je tablet (maar OOK telefoon) mee kan rechargen, veel chargers kunnen slechts 5v afleveren wat te weinig is voor de TFP. Ik zoek dus een charger die 5v EN 15v output heeft (of een wisselbare output) Iemand ervaring?
Ik zoek 2 dingen
1: een mooie book case. Deze wil ik van ECHT leer (ik koop geen product van 600 euro om het vervolgens in een goedkoop (chinees) hoesje te proppen. Het liefst wil ik zoiets als deze: http://www.belkin.com/nl/...process?Product_Id=544628
2: ik zoek een Noodlader. Gewoon eentje die je meeneemt waarmee je je tablet (maar OOK telefoon) mee kan rechargen, veel chargers kunnen slechts 5v afleveren wat te weinig is voor de TFP. Ik zoek dus een charger die 5v EN 15v output heeft (of een wisselbare output) Iemand ervaring?
Verwijderd
I.v.m. puntje 2, kijk eens op DealExtreme.com?
Maar heeft je telefoon niet een andere ingang dan de Prime? Of ben je naar zo een all-in-one charger op zoek?
Maar heeft je telefoon niet een andere ingang dan de Prime? Of ben je naar zo een all-in-one charger op zoek?
Noreve heeft hoesjes, ze zijn in ieder geval niet goedkoop.MrGurd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:30:
Er zijn twee versies een voor alleen het tablet en een voor met dock:
http://www.noreve.com/lan...adition_leather_case.html
http://www.noreve.com/lan...ition_B_leather_case.html
Ik zie dat veel mensen van amazon de greatshield of Moko leren hoes hebben besteld.
Wat mij hierin opvalt is dat je de tablet met 6 clipjes vast moet klikken en de onderste 2 elke keer los klikken om hem schuin te zetten. Heeft iemand dit als stroef / moeilijk ervaren?
Tevens is de clip om hem dicht te houden vrij groot, geeft dit geen risico op beschadiging bij los en vast klikken? Dat hij te strak zit?
Vraag 2:
http://www.dealextreme.co...20v-power-inverter-120541
Is zoiets de enige oplossing om hem in de auto op te laden? Ik heb nog geen simpele car charger kunnen vinden.
Wat mij hierin opvalt is dat je de tablet met 6 clipjes vast moet klikken en de onderste 2 elke keer los klikken om hem schuin te zetten. Heeft iemand dit als stroef / moeilijk ervaren?
Tevens is de clip om hem dicht te houden vrij groot, geeft dit geen risico op beschadiging bij los en vast klikken? Dat hij te strak zit?
Vraag 2:
Is zoiets de enige oplossing om hem in de auto op te laden? Ik heb nog geen simpele car charger kunnen vinden.
[ Voor 23% gewijzigd door Sevenhunt op 05-04-2012 11:18 ]
Bij de action is er eentje te krijgen die de iPad en Galaxy Tab kan opladen, die gooit dan de prime ook wel vol. Misschien wat langzaam, maar opladen zal die wel.Sevenhunt schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:49:
Ik zie dat veel mensen van amazon de greatshield of Moko leren hoes hebben besteld.
Vraag 2:
hij is 10 inch ja.forum026 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:24:
[...]
Ik neem aan dat je de 10 inch gekocht hebt?
staat op dat hij voor een ipad is...
ik ben ook op zoek naar een auto lader...
die ik heb zijn 5 volt. dat is niet voldoende denk ik of wel?
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
De onderste twee clipjes, krullen niet om de tablet heen, zodat je geen weerstand hebt als je de tablet schuin wilt zetten. De onderste clipjes zorgen en vooral voor dat hij niet uit de bovenste clipjes kan wegglijden. Werkt dus prima.Sevenhunt schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:49:
De grote clip is aan de binnenkant gevoerd met microfiber. Ik open en sluit deze clip altijd langzaam. Dat gaat goed en beschadigt de Prime niet en de clip is tot nu toe evenmin beschadigd. Als je deze clip met grote kracht snel zou openen zal de clip zelf gaan slijten. Voor de Prime zal het niet veel uitmaken.
Heb je deze sleeve al ontvangen? Zo ja, hoe bevalt ie?MasterMaceMichu schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:30:
[afbeelding]
Yups, hij is binnen!
Bevalt erg goed, de TFP zit er lekker 'snug' in, de beide kanten van de sleeve zijn erg stevig en voelen redelijk dik aan, waardoor je echt het gevoel hebt dat hij in de sleeve wel tegen een stootje kan! Aanrader.
Bevalt erg goed, de TFP zit er lekker 'snug' in, de beide kanten van de sleeve zijn erg stevig en voelen redelijk dik aan, waardoor je echt het gevoel hebt dat hij in de sleeve wel tegen een stootje kan! Aanrader.
Hebben mensen ook ervaring met deze sleeve?
http://www.amazon.co.uk/T...HSC3U/ref=pd_sim_sbs_ce_1
ik vind hem er zelf wel erg gaaf uitzien namelijk.
en hebben jullie ook screenprotectors?
Ik vind het de tablets meestal niet mooier maken en de echte toegevoegde waarde met gorilla glaz is die aanwezig?
http://www.amazon.co.uk/T...HSC3U/ref=pd_sim_sbs_ce_1
ik vind hem er zelf wel erg gaaf uitzien namelijk.
en hebben jullie ook screenprotectors?
Ik vind het de tablets meestal niet mooier maken en de echte toegevoegde waarde met gorilla glaz is die aanwezig?
[ Voor 27% gewijzigd door Jarco1984 op 28-04-2012 22:15 ]
Verwijderd
Ik wil jullie even wijzen op het volgende programma: Google Play: Write
Het is geen accessoire, maar bij gebruik van een stylus is dit een heel goed programma.
Waarom heeft deze mijn voorkeur t.o.v. andere writing programma's:
- Pitch to zoom functie, dus met twee vingers zoomen en verschuiven. Klinkt logisch, maar dit is het eerste programma waarmee dit zonder eerst een knopje ingedrukt moet worden, gebruikt kan worden.
- je kan er ook gewoon tekeningen mee maken (behorende bij een notitie). Alleen Google Play: Antipaper Notes kan dit ook. Maar weer geen makkelijke pitch to zoom.
Gewoon een easy writing programma, zonder al te veel poes pas, maar voldoende voor dagelijk (makkelijk) gebruik.
Andere writing programma's
- Google Play: Quill
- Google Play: Antipaper Notes
- Google Play: Write
- etc etc
Het is geen accessoire, maar bij gebruik van een stylus is dit een heel goed programma.
Waarom heeft deze mijn voorkeur t.o.v. andere writing programma's:
- Pitch to zoom functie, dus met twee vingers zoomen en verschuiven. Klinkt logisch, maar dit is het eerste programma waarmee dit zonder eerst een knopje ingedrukt moet worden, gebruikt kan worden.
- je kan er ook gewoon tekeningen mee maken (behorende bij een notitie). Alleen Google Play: Antipaper Notes kan dit ook. Maar weer geen makkelijke pitch to zoom.
Gewoon een easy writing programma, zonder al te veel poes pas, maar voldoende voor dagelijk (makkelijk) gebruik.
Andere writing programma's
- Google Play: Quill
- Google Play: Antipaper Notes
- Google Play: Write
- etc etc
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 10:22 ]
Hoe lang duurde het voordat je hem binnen had? Hij ziet er trouwens erg strak uit!MasterMaceMichu schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:30:
[afbeelding]
Ik heb hem op 2 mei besteld, en is de 16e geleverd.tobitronics schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:22:
[...]
Hoe lang duurde het voordat je hem binnen had? Hij ziet er trouwens erg strak uit!
Ik heb dit hoesje besteld. Het is een beetje zwaar maar beschermt de transformer prime wel goed als het op de bank of de tafel rondslingert. Minder dan 10 euro incl. verzenden.
Wat wel opvalt is dat de aan/uit knop een beetje lastig bedient, de iPad gaat leuk aan/uit als je het hoesje dichtdoet.
Wat wel opvalt is dat de aan/uit knop een beetje lastig bedient, de iPad gaat leuk aan/uit als je het hoesje dichtdoet.
[ Voor 0% gewijzigd door bouwfraude op 21-05-2012 15:50 . Reden: d/t ]
Dat is ook een van de dingen die ik het meest mis. Zeker omdat er niet echt een makkelijke aan/uit knop is waar je zo op ramt.bouwfraude schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:48:
Ik heb dit hoesje besteld. Het is een beetje zwaar maar beschermt de transformer prime wel goed als het op de bank of de tafel rondslingert. Minder dan 10 euro incl. verzenden.
Heeft iemand intussen al een sleeve gevonden die (alleen) de achterkant beschermt maar nog wel in de dock past? Misschien dat het met deze sleeve mogelijk is. Iemand ervaring mee?wouter03 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:00:
Ik heb vlak na de aanschaf van mijn TP een netbook sleeve gekocht, maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar iets wat de achterkant kan beschermen, maar nog wel op zo'n manier dat hij nog in mijn dock past. Bestaat er zoiets?
Edit:
Ik zie intussen af van een sleeve die als portfolio werkt. Dan wordt de tablet in een keer een centimeter dikker.
[ Voor 9% gewijzigd door Exact op 04-06-2012 14:06 ]
Ik ben opzoek naar een alleen een laad-dock of iets met audio. Iets waar je je prime snel in kan zetten om te laden (en te showen).
Zoiets bijvoorbeeld: http://www.slashgear.com/...ansformer-prime-06232637/
Zijn er mensen met ervaring van zoiets vergelijkbaars?
Zoiets zoek ik ook nog, maar dan liever met audio out en niet van die ingebouwde crap.tinus73 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:30:
Ik ben opzoek naar een alleen een laad-dock of iets met audio. Iets waar je je prime snel in kan zetten om te laden (en te showen).
Ik wil heel graag een case als deze (ebay) of deze (amazone). Natuurlijk wil ik wel de beste koop, voor het minste geld. Er zijn nog veel meer varianten te vinden, Daarom de vraag: Iemand een idee of er een groot verschil is tussen deze hoezen van 15 euro en 35 euro? Kwaliteit, of (nep)leer?
En klein beetje offtopic: Kunnen wij Nederlanders bij amazone.co.uk bestellen?
Verwijderd
Ik heb heel toevallig bij deze persoon besteld op 15/04/2012 . Tot op heden nog niks ontvangen. We zijn er vanuit gegaan dat de eerste zending kwijt geraakt is. Hij heeft een nieuwe toegestuurd (rond 1 juni). Dus die zou één dezer dagen aan moeten komen.Jeroen04 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:10:
Ik wil heel graag een case als deze (ebay) of deze (amazone). Natuurlijk wil ik wel de beste koop, voor het minste geld. Er zijn nog veel meer varianten te vinden, Daarom de vraag: Iemand een idee of er een groot verschil is tussen deze hoezen van 15 euro en 35 euro? Kwaliteit, of (nep)leer?
Oké, het contact ging wel goed? Zou je me willen laten weten of die alsnog is aangekomen én hoe deze bevalt? Of het echt of nep leer is?Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:14:
[...]
Ik heb heel toevallig bij deze persoon besteld op 15/04/2012 . Tot op heden nog niks ontvangen. We zijn er vanuit gegaan dat de eerste zending kwijt geraakt is. Hij heeft een nieuwe toegestuurd (rond 1 juni). Dus die zou één dezer dagen aan moeten komen.
Verwijderd
Contact ging goed. Ze doen er altijd alles aan om op eBay een positieve beoordeling te krijgen, dus dat gaat wel goed komen. Hij had al een refund voorgesteld, maar dat wilde ik niet, wil wil gewoon het product.Jeroen04 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:15:
[...]
Oké, het contact ging wel goed? Zou je me willen laten weten of die alsnog is aangekomen én hoe deze bevalt? Of het echt of nep leer is?
Het zal natuurlijk nep-leer zijn, gezien de prijs. Ik laat wel weten hoe hij bevalt.
Ik ben om. Heb 'm gekocht van iemand via Marktplaats, hij had een TF300 en paste dus niet. €13,- incl verzendkosten, goedkoop en hopelijk vrijdag in huis!Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:46:
[...]
Contact ging goed. Ze doen er altijd alles aan om op eBay een positieve beoordeling te krijgen, dus dat gaat wel goed komen. Hij had al een refund voorgesteld, maar dat wilde ik niet, wil wil gewoon het product.
Het zal natuurlijk nep-leer zijn, gezien de prijs. Ik laat wel weten hoe hij bevalt.
Verwijderd
Ben benieuwd naar je ervaring, heb hem zelf nog steeds niet ontvangen en ben bijna zover dat ik hem afbestel en hem laat refunden ...
Bestel ik hem wel ergens anders.
Bestel ik hem wel ergens anders.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 09:09 ]
Ik heb de case gister ontvangen, en hij bevalt me perfect! Zit geweldig, lijkt niet (te) nep, niet duur (€13,-) en je kan erg goed bij alle aansluitingen. Erg blij mee dus! 
Gelijk ook mijn dock verkocht, deed er bijna niks mee.
Verwijderd
Klinkt als in deze video:Jeroen04 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:11:
Ik heb de case gister ontvangen, en hij bevalt me perfect! Zit geweldig, lijkt niet (te) nep, niet duur (€13,-) en je kan erg goed bij alle aansluitingen. Erg blij mee dus!
YouTube: Review of Blurex Case for Asus Transformer Prime
Zelfde ervaring dus?
Wat is de beste manier om je tablet aan je TV te koppelen (zonder dock)? Goedkope alternatieven?
En zijn er mensen die ervaring hebben met de goedkope (nep) laders van Ebay?
En zijn er mensen die ervaring hebben met de goedkope (nep) laders van Ebay?
Die man kan inderdaad goed verwoorden wat ik van de case vind. Een aanrader dus!Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 21:46:
[...]
Klinkt als in deze video:
Zelfde ervaring dus?
Enig idee waar je die zou kunnen bestellen? Amazon shipped m niet uit eng usa naar nederland en de blurex site heeft m niet staanVerwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 21:46:
[...]
Klinkt als in deze video:
Zelfde ervaring dus?
@Delorean7
Jeroen04 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:10:
Ik wil heel graag een case als deze (ebay) of deze (amazone).
Verwijderd
Ik heb die bij eBay afbesteld, na twee keer opsturen niks ontvangen en krijg nu mijn geld terug. Bij Amazone kunnen we niet bestellen, misschien pas in september als er een nederlandse webshop komt.Jeroen04 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:10:
Ik heb nu de volgende case besteld op eBay :

Verwijderd
Case inmiddels ontvangen (binnen 4 dagen). Case voelt degelijk aan en het nep leer ziet er goed uit. Case heeft geen impact op het wifi signaal. Top case voor 'weinig' geld.
Military grade gumdrop.Y0ur1 schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:20:
Ik ben op zoek naar een goede bescherming voor als ik de tablet mee nemen op reis (backpacken), gewicht en bescherming zijn dus allebei belangrijk, ik gebruik geen dock. Weet iemand een goede case? De drop tech lijkt me een prima oplossing alleen is dat ding meer dan een pond: http://www.gumdropcases.com/asus-prime.html.
Wow, wat een case.
Zou die voor de TF201 ook prima geschikt zijn voor de Infinity TF700???
ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)
Heb je m al ontvangen de MiniSuit case, ik verneem graag je bevindingen? zit nog te twijfelen of ik me aan ga schaffenDain Bramage schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:52:
[...]
Deze kloon is iets goedkoper:
http://www.ebay.com/itm/K...56c0b85c3#ht_11461wt_1110
Net 1tje besteld en zal mijn bevindingen ervan posten.
Op forum XDA hebben veel mensen klachten over de MiniSuit cases (scheuren na kort tijd van gebruik, kan niet goed dicht, uitsparingen niet op juiste plek, etc).
Oei, nou, die sleeves bij de Xenos zullen ondertussen dan wel op zijn! :-)power_user schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:34:
Ik heb die van de Xenos ook. Net gehaald, 5 euro, zit echt als gegoten. Ze hadden er helaas nog maar 2, dus loop nu met lilaEr ligt dus nog 1 lila bij de Xenos in Groningen. Haast je!
Ik ga volgende week (maandag of dinsdag) op vakantie, en nu nog iets bestellen bij een webshop lijkt me wat risky. Ik zoek dus en winkel, in Amersfoort, waar ze een beetje goedkope sleeve verkopen. Dan kan ik na mijn vakantie altijd nog wat anders bestellen. Ik weet nog niet of ik mijn dock meeneem op vakantie, maar als die erin past dan is het helemaal mooi.
Bij de Hema hebben ze als ik het goed heb gezien sleeves tot en met 7 inch, bij de Paradigit is de goedkoopste sleeve 8 euro (zie http://www.paradigit.nl/p...ip0v_pl2e_kk/default.aspx en http://www.paradigit.nl/p...ip0v_pl6e_kk/default.aspx).
Heeft iemand nog andere tips voor een snel verkrijgbaare sleeve, en eigenlijk ook voor een screenprotector? Of is dat laatste niet meer zo nodig met Gorilla glass 2?
--- Edit ---
De sleeves bij de Paradigit bleeken uiteindelijk 9,7 inch versies voor de iPad te zijn. Heb uiteindelijk voor een tientje een metallic groene sleeve bij de Xenos gekocht, met ' bubbels' erop, bied volgens mij ook nog net wat meer bescherming.
[ Voor 14% gewijzigd door musicfreak op 04-08-2012 10:23 ]
Da's een originele optie. Vraag me alleen af of je die folie ook weer kan verwijderen zonder lijmresten ofzo achter te laten. Enig idee?Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:38:
Ik ben naar de bouwmarkt gegaan en heb daar een rol transparant folie gehaald (5,99 euro ?, weet niet precies meer) en dat op maat geknipt.
Zijn er wellicht nog anderen die hun tablet helemaal "ingepakt" hebben? Zo'n skin van Skinomi ziet er erg mooi uit maar is ook wel wat duur...
--
Update 6/8/2012: Vanavond even bij de Praxis geweest, helaas hadden ze alleen folie met allerlei figuurtjes, geen transparant spul. Waar heb jij je rol gekocht? En was het statisch folie of 'gelijmd'folie?
[ Voor 16% gewijzigd door musicfreak op 06-08-2012 23:01 ]
Ik heb een invisible shield gekocht, wel alleen achterop geplakt omdat ik hem niet zo glad vond aanvoelen als het glas en ik vermoed dat het shield op beide kant er ook wel eens voor kan zorgen dat de tablet niet meer zo makkelijk in het dock gaat. Voorkant moet het gorilla glass dan maar beschermen. Mij bevalt het prima, zeker omdat de achterkant nog wel kras gevoelig is, hij dockt nu iets stroever maar het is geen groot verschil.musicfreak schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:18:
[...]
Da's een originele optie. Vraag me alleen af of je die folie ook weer kan verwijderen zonder lijmresten ofzo achter te laten. Enig idee?
Zijn er wellicht nog anderen die hun tablet helemaal "ingepakt" hebben? Zo'n skin van Skinomi ziet er erg mooi uit maar is ook wel wat duur...
Verwijderd
Ik had het bij de Karwei vandaan. Maar de gamma heeft het ook. Het is geen statisch folie maar licht verlijmt. Of de lijm resten er makkelijk afgaan weet ik niet, maar denk van wel.musicfreak schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:18:
[...]
Da's een originele optie. Vraag me alleen af of je die folie ook weer kan verwijderen zonder lijmresten ofzo achter te laten. Enig idee?
--
Update 6/8/2012: Vanavond even bij de Praxis geweest, helaas hadden ze alleen folie met allerlei figuurtjes, geen transparant spul. Waar heb jij je rol gekocht? En was het statisch folie of 'gelijmd'folie?
Gelukt! De karwei had hetzelfde merk als de Praxis, alleen nu ook in de doorzichtige uitvoering. Het is van het merk d-c-fix, type 346-0013.
Zie http://www.wilkinsonplus....ar-346-0013/invt/0309585/, volgens mij gelijk aan http://www.d-c-fix-shop.de/glasklar-glanzend-8742.html.
Tnx colaglas!
Weten jullie of je ergens een beetje goedkope reserve oplader kan kopen? De USB laders van HTC werken niet merk ik (geen USB 3.0?).
[ Voor 6% gewijzigd door musicfreak op 08-08-2012 22:55 ]
Dat is toch een HDMI femali - Mini HDMI adapter en geen micro?Cyleo schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:57:
Iedereen die nog een microHDMI naar HDMI adapter nodig heeft, deze werkt perfect
Ik heb uiteindelijk deze gekocht: http://www.buyincoins.com...oupler-product-14535.html
[ Voor 20% gewijzigd door musicfreak op 02-09-2012 20:10 ]
Op ebay een 40pin USB 3.0 OTG HOST KIT Adapter For Asus EeePad gekocht. Na 6 weken verzendtijd kwam hij gisteren binnen. Hoewel hij wat dikker lijkt dan de originele adapter van ASUS, werkt hij prima op mijn TF201.
Hierdoor kun je je tablet zonder docking station voorzien van een USB poort. De adapter voorziet zelfs een externe portable harddisk van 1 Tb van voldoende stroom.
Hierdoor kun je je tablet zonder docking station voorzien van een USB poort. De adapter voorziet zelfs een externe portable harddisk van 1 Tb van voldoende stroom.
Ja, je hebt gelijk, heb de verkeerde gelinkt (twee topic gemixedmusicfreak schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:17:
[...]
Dat is toch een HDMI femali - Mini HDMI adapter en geen micro?
Ik heb uiteindelijk deze gekocht: http://www.buyincoins.com...oupler-product-14535.html
In mijn jacht op een mooi en praktisch laad-dock/stand ben ik alleen tot de volgende items gekomen:
http://www.slashgear.com/...ansformer-prime-06232637/

en
http://gadgetmix.com/acce...nsformer-docking-station/

en
http://www.mytrendyphone....eepad-docking-90124p.html

Maar er is maar weinig keus in winkels, eigenlijk kan ik alleen de laatste vinden. Ze zijn allemaal geschikt voor de TF101, TF201 en TF300
Heeft iemand nog ervaringen?
PS voor de goede orde, het dock met toetsenbord is al in bezit, daar ben ik niet naar op zoek.

en

en

Maar er is maar weinig keus in winkels, eigenlijk kan ik alleen de laatste vinden. Ze zijn allemaal geschikt voor de TF101, TF201 en TF300
PS voor de goede orde, het dock met toetsenbord is al in bezit, daar ben ik niet naar op zoek.
[ Voor 9% gewijzigd door tinus73 op 07-01-2013 10:47 ]
Kneipeltje duur die laatste. Zal die ook opladen? Ik zocht namelijk een dock die oplaad en waarmee ik hem als muziekcentrale kan gebruiken.tinus73 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:46:
In mijn jacht op een mooi en praktisch laad-dock/stand ben ik alleen tot de volgende items gekomen:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ja, en audio-uit (analoog), 2xUSB, Netwerk en SDkaart. Beetje zoeken op internet kan ie wat goedkoper, maar ik vind het ook nog te veel. Audio uit zou wel leuk zijn, maar ik ben vnl opzoek naar alleen laden. Jammer dat sites als DX en ebay nog geen alternatieven bieden (alle transformers hebben dezelfde connector). De pin-out van de connector is ook nog een redelijk geheim (xda-developers).Cyleo schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:03:
[...]
Kneipeltje duur die laatste. Zal die ook opladen? Ik zocht namelijk een dock die oplaad en waarmee ik hem als muziekcentrale kan gebruiken.
Ik denk dat ik maar een blokje hout ga bewerken en er een connector van een lader in ga plakken.
Meer info:
asus:
Artikelnr: 90-XB3QOKST00010
Levertijd bij webshops is vaak meer dan 4 weken. Wellicht is er dan een mooi chinees alternatief