Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]Fotoalbum in dropdown van myreact

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Hoi :)

Is het mogelijk om de dropdown van het fotoalbum, dat nu onder MY TNET - mijn profiel zit, ook een link te geven in FORUM - myReact? Of iig onder de kop forum ergens te brengen, maar onder myreact lijkt me het meest logische.
Het fotoalbum wordt vziw steeds meer gebruikt in GoT, en dan is het verdraaid handig als ie direct bij de hand zit in de dropdown van het forum, ipv onder my tnet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Grote kans dat dit probleem in de nieuwe layout is opgelost. :)

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Topicstarter
En wat is de ETA van die nieuwe layout dan :? In de .plans zie ik ze iig niet. Come to think of it: waarom zit .plans eigenlijk onder de archieven als het gewone actuele, danwel zelfs toekomstinfo is :? Zelfde gevalletje nieuwe layout toevallig? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

De ETA van de layout is momenteel nog enorm geheim volgens mij, zelfs ons moderators vertellen ze dat niet :P

... tenzij je "dit jaar" als ETA accepteert ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Volgens mij die ETA zelfs bij niemand bekend, tenzij je Nostradamus heet ;).
Wel in de eerste reacties:
plan: Development-round-up - Iteratie #10
;)

[ Voor 73% gewijzigd door AW_Bos op 16-01-2012 13:13 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• AW_Bos

AW_Bos

- dubbel-

[ Voor 96% gewijzigd door AW_Bos op 16-01-2012 13:13 ]

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Topicstarter
Zolang die nieuwe layout maar geen vaporware wordt dan ;) Of wordt het een planning a la Duke Nukem Forever? :P

Anyways, ik snap dat de nieuwe layout een excuus zou kunnen vormen om iets niet in behandeling te nemen. Maar zolang daar niks over vast staat qua planning, is dat voor ons als users natuurlijk non-existent en dus een drogreden om aan te voeren.

Wat zou helpen is een sticky waarbij aangegeven wordt dat vanaf een bepaalde tijd alleen het hoogstnodige nog wordt gedaan aan de huidige layout, om de focus op de nieuwe te kunnen leggen. Net als dat in real life ook plaats vindt ;) Dan weet iig iedereen waar hij / zijn aan toe is. Uiteraard iss dit niet van toepassing op bugfixes :)

Prima als nieuwe zaken on hold komen te staan, maar on hold zetten omdat iets op een nader te bepalen tijdstip niet meer relevant is is natuurlijk niet handig. Dan kun je net zo goed geen nieuwe servers meer kopen, omdat je weet dat ze over 3 jaar toch vervangen worden 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door The Eagle op 16-01-2012 13:16 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
In de nieuwe layout wordt dit opgelost. En wanneer dat af is, dat kan ik je nog niet vertellen (:p)

Ik wil nu sowieso zoveel mogelijk resources die we hebben vooral richten op de nieuwe layout, zodat die asap af is. Enkel het noodzakelijke voor 6.9 de huidige site doen we nog, maar layoutaanpassingkjes in ieder geval niet

[ Voor 3% gewijzigd door Misha op 16-01-2012 13:38 ]

• AW_Bos

AW_Bos

6.9?

• Misha
Zo noemen we de huidige site intern :) I fixed it

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ghegheghe, he said 69 :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Topicstarter
Misha schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:35:
In de nieuwe layout wordt dit opgelost. En wanneer dat af is, dat kan ik je nog niet vertellen (:p)

Ik wil nu sowieso zoveel mogelijk resources die we hebben vooral richten op de nieuwe layout, zodat die asap af is. Enkel het noodzakelijke voor 6.9 de huidige site doen we nog, maar layoutaanpassingkjes in ieder geval niet
Daar heb ik alle begrip voor, maar je zult het ook met me eens zijn dat het dan handig is om aan te geven dat layouttechnische feats tot nader order niet meer opgepakt gaan worden ivm de nieuwe layout die er aan zit te komen. Da's een stukje verwachtingsmanagement t.a.v. de gebruikers, maar het scheelt jullie zelf ook een zut aan topics zoals deze die je niet meer hoef te beantwoorden. Kun je ze zelfs sluiten met een link naar die sticky :)

• Misha
Ja/nee/ja/nee. Stel dat er een briljante opmerking komt, dan wil ik die niet missen. Zo kan ik er rekening mee houden in het nieuwe ontwerp

Dan neem ik die dubbele topics maar voor lief

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Topicstarter
Snap ik. Maar jij weet waarschijnlijk ook dat assumption de mother of all fuckups is. Dus "stel dat" is ook koffiedikkijken.

Persoonlijk zou ik het dan netter vinden om suggesties te laten doen door de users (waar meen ik al een topic over loopt), en de users te informeren dat er in de huidige layout weinig meer veranderd zal worden.

Jouw / jullie probleem is echter dat jullie de nieuwe layout zoals gewoonlijk een verassing willen houden. Begrijpelijk, maar volgens mij stel je op de huidige manier meer mensen teleur (suggesties worden niet opgepikt), dan dat je ze tevreden stelt. Just my 2cents :)

• zeef
Wij stellen jullie toch noooooooooooooooooooooi teleur. ;)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

"kan het ook uit?"

:+

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• zeef
Probleem is dat als we zeggen : we doen nu even niets of weinig met die topics maar straks weer wel dat je a. moet zeggen wanneer het 'wel' moment is aangebroken en dat weten we nog niet, b. de kans loopt om goede ideeën te missen omdat de poster denkt : "ze doen er nu toch niks mee dus laat ik het maar even opzouten tot wanneer ze wel tijd hebben' en c. ook na de lancering van de nieuwe lay out zijn er nog zoveel andere dingen die gedaan moeten worden dat ook dan snelle realisatie niet gegarandeerd is.

Dus is het naar mijn bescheiden mening beter om gewoon door te gaan zoals nu. Dat wil zeggen gewoon requests en bugs blijven posten. Wij kijken per issue of het gefixt wordt in de nieuwe layout of dat het iets is voor erna... of dat we het niet gaan doen. Dat maatwerk lijkt me niet alleen eerlijker dan de botte mededeling : "wij doen nu niets met uw verzoek" maar ook beter omdat we gericht feedback kunnen geven. :)

[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 16-01-2012 17:12 ]

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Topicstarter
Als je dan bij een issue als dit gewoon zegt dat het in de nieuwe layout komt of zit, dan is dat helder en hoeft er ook niet meer over gediscussierd te worden. Nu komt het over als "zou er in kunnen zitten / is mogelijk niet standaard / zou een mooie optie kunnen zijn". Logisch, aangezien dat ding kennelijk nog volop in ontwikkeling is, en deze reacties kennelijk een bewuste keus zijn van de diverse betrokkenen.

Hou er dan echter wel rekening mee dat je een verwachting van de nieuwe layout als zijnde een heilige graal zou kunnen scheppen, zeker als "komt in de nieuwe layout" maar vaak genoeg gebruikt wordt. Ik ben maar een simpele user, maar ik zou persoonlijk best teleurgesteld zijn als ik 10x een suggestie had gedaan waarop ik "nieuwe layout" als antwoord kreeg, en er is er maar 1 van gerealiseerd.

Ook een goedbedoelde handreiking van mijn kant (en dan stop ik met me er tegenaan te bemoeien ;)
Hou er ook rekening mee dat aangezien het ding kennelijk nog in ontwikkeling is, je het risico loopt dat je het zgn "salami-efect" gaat krijgen. Mede-developers zullen denk ik wel snappen waar ik het over heb: "kun je er dit nog inbouwen?" "Sure, geen probleem". "En dit, en als je dan toch bezig bent, dit misschien ook nog?"...en zo krijg je steeds meer stukjes worst die de developers moeten opeten, terwijl dat vaak genoeg niet eens in het initiële ontwerp voorkwam. Wellicht misschien volkomen irrelevant en al lang bekend bij degenen die dat project managen, doch een risico dat vaak genoeg onderschat wordt.

Magoed, mijn request komt dus in de nieuwe layout - whenever that may be ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De scope voor de nieuwe layout is allang grotendeels afgebakend. Afwijken daarvan betekent uitloop en daar zitten we eigenlijk niet op te wachten :)

wb dit specifieke request; ik kan niet zeggen dat het precies zo in de nieuwe layout verwerkt zit aangezien de gehele navigatie anders gaat worden (voornamelijk met de bedoeling om het logischer te maken).

Intentionally left blank

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Topicstarter
Als dat zo is, dan snijdt de opmerking van Misha dus geen hout:
Ja/nee/ja/nee. Stel dat er een briljante opmerking komt, dan wil ik die niet missen. Zo kan ik er rekening mee houden in het nieuwe ontwerp

Dan neem ik die dubbele topics maar voor lief
Want dat is die salami namelijk ;)

Anyways: je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar de nieuwe layout. Zolang ie maar niet Ajax based wordt :X

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

The Eagle schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:23:
Als dat zo is, dan snijdt de opmerking van Misha dus geen hout:

[...]

Want dat is die salami namelijk ;)
Nou ja, uiteindelijk is het het product-team dat die afweging moet maken; ik als devver ben er om ze op de consequenties van hun keuzes te wijzen ;) Feature creep is altijd een reëel gevaar bij grote projecten...
Anyways: je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar de nieuwe layout. Zolang ie maar niet Ajax based wordt :X
Ajax zal net als nu worden toegepast waar het toegevoegde waarde heeft. Mijn uitgangspunt is nog steeds dat de site ook zonder javascript functioneel moet zijn, dus je hoeft niet bang te zijn dat Tweakers een one page hash bang web app wordt :P

Intentionally left blank

• Misha
Rekening mee houden in het nieuwe ontwerp betekent niet dat het direct in het nieuwe ontwerp komt. Het betekent dat we de mogelijkheid houden om het in het nieuwe ontwerp wellicht toe te passen, ergens in de toekomst

Ik zeg overigens nooit of iets in de nieuwe layout komt, terwijl het niet in de scope zit. Ik antwoord nooit met "nieuwe layout" als de suggestie daar niet in terug komt

Ik wil wel dat mensen gewoon suggesties kunnen blijven doen op de huidige website. Ik vind het eerder stom dat we een deur dichtgooien a la "je wacht maar tot [maand] voordat je een suggestie mag doen". Topics met suggesties mogen altijd. Dat we tijdelijk vermelden dat we vooral druk zijn met de nieuwe layout, dat is iets dat ik zelf dan graag 100den keren wil uitleggen
Pagina: 1