Om mijn home cinema set af te maken ben ik op zoek naar een mediaspeler die een zeer uitgebreide set mogelijkheden heeft. Ik vermoed zelf dat mijn wensen te uitgebreid zijn voor een mediaspeler, maar een mediaspeler vind ik interressanter als een HTPC vanwege de lagere prijs, makkelijkere installatie en kleiner formaat.
De meeste wensen zijn makkelijk googlebaar (Of te vinden via de pricewatch) dat zijn:
- DTS-HD
- 1080p video
- HDMI
- Interne storage
De vragen waarmee ik blijf zitten zijn:
De meeste wensen zijn makkelijk googlebaar (Of te vinden via de pricewatch) dat zijn:
- DTS-HD
- 1080p video
- HDMI
- Interne storage
De vragen waarmee ik blijf zitten zijn:
- Ik wil via de mediaspeler internetstreams bekijken van starcraft toernooien (GSL, MLG etc. ). Ik zoek dus een mediaspeler waarop ik makkelijk kan navigeren naar deze streams en ze kan openen. Is dit uberhaupt mogelijk met een mediaspeler of moet ik hiervoor sowieso al uitwijken naar een HTPC?
- Verder wil ik de mediaspeler ook graag gebruiken als download station. Ik wil via torrents downloaden, en dus ook kunnen unrarren. Zijn er mediaspelers die dit ondersteunen?
- Als er mediaspelers zijn die de bovenste twee functies hebben, welke zijn dat dan?