Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vervanging gezocht voor Thermalrock Dragon

Pagina: 1
Acties:

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:59
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een vervangende kast voor mijn inmiddels alweer 6 jaar oude Thermalrock Dragon :Y

Nu ben ik op zoek naar een "stille" kast met goede ventilatie of ventilatie mogelijkheden ,al is wel duidelijk dat deze eisen samen niet echt gaat

Nu ben ik al regelmatig op SilentPC reviews aan het lezen geweest ,maar zie door het bos de bomen niet meer :N
Hierbij gaarne wat hulp gevraagd.

Wat zijn mijn eisen voor de kast :
- goed afgedicht ,de Thermalrock is kwa ventilatie perfect alleen binnen 4 weken is het 1 groot stofnest in de kast :X
- goede ventilatie en indien mogelijk/graag stil
- voeding onderin de kast
- graag 3+ ventilator plaatsen mogelijk (1 voor ,1 achter en 1 a 2 boven)
- 2 of 3 5 1/4 sloten externe
- 4 a 5 5 1/4 en 3,5 sloten interne
- Kast onder de 10 kilo (de Dragon is behoorlijk zwaar)
- Geen lichtshow ;)
- Prijs graag niet meer als 100 euro

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• dierkx36
Thanx ,het topic was bekend :Y

De reden dat ik mijn vraag apart stel is omdat ik alle fans in de huidige kast (CPU fan ,HDD fan ,case fan ,fan controler ) al in de stille categorie hebt en het nu specifiek om de behuizing gaat ;)

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:52
Dat moet dan in Overige Hardware, niet in Casemodding. Dit is echt bedoeld voor het modden van behuizingen of het from scratch bouwen van een behuizing.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Inderdaad. Daarom een schopje naar OH gaat. al kan het mijn inziens prima in bovengenoemde topic.

• dierkx36
Thanx voor het verzetten :)

Na dagen internet webshops te hebben afgestruind ,reviews tot en met te hebben gelezen is het oog gevallen op een kast van het merk Bitfenix ,wel te zeggen de Raider.

Nu is alleen deze kast nog niet al te oud (maand of 2) en zijn er weinig (geen) ervaringen over te lezen...

Wat duidelijk is ,is dat deze kast erg stil is ,maar hierdoor ook niet de beste airflow zoals een Coolermaster etc heeft.

Het word aangegeven dat deze kast voor budget en medium end systemen volledig voldoet ,alleen bij high end systemen MOGELIJK voor warmte problemen kan zorgen.

Heeft iemand toevallig heel misschien al ervaring met deze kast :?

Ik gebruik zelf :
- I7 870 standaard geclockt met een Artic cooler
- Asus P7P55D-E Pro
- 8Gb Corsair Vengeance 1600Mhz RAM
- Sapphire HD6950 2Gb
- 1* Intel SSD 310 160 Gb (produceert geen warmte)
- Audigy X-Fi Xtreme music
- LG DVD brander
- 1* Maxtor 1Tb 7200 rpm (zit al een bijzonder goede cooler op ,weet alleen effe het merk en type niet meer |:( )

Pagina: 1