Jullie kennen vast allemaal http://stackoverflow.com/, het idee is simpel. Mensen kunnen een vraag stellen en door goede (onderbouwde) antwoorden te vinden bouw je een reputatie op.
In het topic [PHP] Meerdere array's sorteren kwam Ventieldopje met deze reactie:
Misschien kunnen jullie er wat mee, maar als het geen goed idee is hoor ik dat net zo graag natuurlijk!
In het topic [PHP] Meerdere array's sorteren kwam Ventieldopje met deze reactie:
Dat zette me aan het denken, is het niet een goed idee om er een apart onderdeel van te maken? Zoiets als stackoverflow, dat scheelt een boel 'snippet-topic' op het forum, maar je bent als community wel in staat om mensen te helpen. Uiteraard helpt het beantwoorden de hoeveelheid karma die je verdiend op tweakers.netVentieldopje schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:15:
Is het niet wat om een snippet "forum" of pagina te openen? Er zijn hier zo veel scholieren die een wedstrijden schema willen maken of andere school opdrachten. Om nou elke keer weer het zelfde antwoord te moeten geven hoe ze dit het makkelijkste/beste aan kunnen pakken lijkt me ook zo wat
Misschien kunnen jullie er wat mee, maar als het geen goed idee is hoor ik dat net zo graag natuurlijk!