Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer.

Ik ben opzoek naar een leuke tablet rond de 300 euro.
Zelf ben ik aan het zoeken geweest en mijn interesses lagen bij de volgende producten.
acer iconia a100
acer iconia a100 blauwe versie.
BB Playbook.

Zelf heb ik rondgekeken in appworld van BB. Maar ik vind dat er heel weinig apps zijn. De vraag is wordt hij na de 2.0 update wel echt groter met aanvulling van android.

Ook heb ik gekeken naar de acer iconia a100.
Maar hier had ik de vraag kan het zo zijn de de blauwe versie van de acer iconia a100 meer werkgeheugen heeft dan de normale versie. Dit wordt vermeld bij sommige website`s.
De normale versie heeft 512MB werkgeheugen en de blauwe versie 1GH.

Wat is volgens jullie een betere keus?
Of kennen jullie nog een betere tablet rond deze prijs?
laat het mij dan weten.

Groeten,

Een nieuweling in de tablet wereld

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Wat wil je met de tablet? Waar ga je m voornamelijk voor gebruiken? Probeer dat eerst eens voor jezelf te beantwoorden, met deze vraag kunnen we niet zoveel.

Los van het antwoord op die vragen heb je voor 30 euro meer heb je de Iconia a500, en voor 50 euro meer de (eerste) Transformer van Asus. Producten die zich hebben bewezen en waar een actieve community voor bestaat.

psn: jagermeistertim

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is op GoT niet de bedoeling om ons te laten bepalen wat je moet kopen. We verwachten dat je dat zelf kan. We kunnen je helpen met specifieke vragen, maar dan verwachten we wel dat je uiteenzet waarom je specifiek twijfelt. Vul je topicstart dus aan, want hier kunnen we niets mee.

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11 16:04

E-B

TTHEEBO1 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:22:
Wat wil je met de tablet? Waar ga je m voornamelijk voor gebruiken? Probeer dat eerst eens voor jezelf te beantwoorden, met deze vraag kunnen we niet zoveel.

Los van het antwoord op die vragen heb je voor 30 euro meer heb je de Iconia a500, en voor 50 euro meer de (eerste) Transformer van Asus. Producten die zich hebben bewezen en waar een actieve community voor bestaat.
Met de cashback op de huidge ASUS Transformer kan je voor ~€ 320,- klaar zijn (actie duurt tot 22 jan). Ondanks het feit dat ik zelf geen tablet heb zou ik durven stellen dat dit (of een Acer, Motorola of ander A-merk) je meer waarde voor je geld zal bieden. In mijn opinie 2 x meer apparaat voor een kleine overschrijding van je budget ten opzichte van je eigen suggesties (de Transformer zou tevens mijn keuze zijn als ik op dit moment € 300 over zou hebben... ;))

Het hangt, zoals hier boven aangegeven, ook behoorlijk af van wat je precies met de tablet wilt gaan doen. Een gemiddelde Archos (deze zitten makkelijk onder de 300 euro) is bijvoorbeeld een betere mediaspeler dan de originele Transformer (laten we eerlijk zijn, Tegra 2 staat er om bekend dat ze niet zo goed met hoge-kwaliteitsbestanden). Andere apparaten zijn weer beter in browsen, games en (bouw-)kwaliteit (bij Archos wordt voornamelijk bezuinigd op onderdelen). Het is zeker niet zo dat dat een Archos slecht maakt maar daar moet je je verwachtingen wel naar bijstellen (ik overweeg zelf ook een 10" G9 1,2GHz of 1,5GHz als tegenhanger voor de Asus op het moment dat het budget daar is - ik kijk best veel films namelijk).