Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Ik ben nu al enige tijd op zoek naar een nieuw toetsenbord. En mijn oog is gevallen op de Blackwidow serie van Razer. Nu zijn er twee versies, 1 met belichting en 1 zonder.

Is het tegenwoordig een must om belichting te hebben in je toetsebord, of is het een overbodige luxe? Ik game vaak s'avonds.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Blijft persoonlijk, maar in principe geeft je monitor genoeg licht af s'avonds om je toetsenbord nog goed te kunnen zien.. Ik ben van een G15v2 naar een Steelseries 6Gv2 gegaan en mis de verlichting vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Tsja, het is een verschil van rond de 50,- euro en dat is toch een mooi bedrag. Voor zover ik weet is dat echt het enigste grote verschil ten opzichte van de normale blackwidow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Game je altijd in een donkere kamer? Dan heb je misschien wel iets aan een verlicht toetsenbord. Aan de andere kant, als je het tot nu toe zonder hebt gekund, dan kan je het in de toekomst ook nog wel zonder en als het verschil echt 50 € is, dan zou ik zelf zeggen dat het het niet waard is.

Zelf heb ik trouwens wel een verlicht toetsenbord en ik vind het leuk, maar zolang ik nog een beetje licht in m'n kamer heb, is het eigenlijk volledig overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 12:44
Persoonlijk heb ik een verlicht tobo altijd een beetje overrated gevonden, want zodra je een beetje bekend ben met de controls in een game e.d. dan kijk je nooit meer omlaag. Ik zou dus die €50,- in mijn zak houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Aangezien ik nu geen belichting heb weet ik ook niet wat ik mis. Daarnaast is de belichting van de ultimate wel erg goed voor zover ik weet. Het belangrijkste voor mij is voornamelijk kun je nu wel zonder belichting als je het eenmaal gewend bent?

Het is ook een toetsenbord waar ik enige tijd mee vooruit moet. Dus heb ik wel het liefst direct een goeie.

Ik speel voornamelijk LoL en moet zeggen dat ik over het algemeen nooit om mijn toetsen zoek.

Belichting is dus meer een luxe dan echt een must have?

Pagina: 1