[iPad2] Slecht touchscreen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 14:00
Ik heb nu een week een ipad2.
In het begin werkte hij echt top zonder problemen te merken.
Nu laatste dagen lijkt het wel of hij zijn eigen leven leid.
Ongeveer in het midden loopt een verticale streep die het lijkt de ene keer niet lijkt te werken en andere keer weer wel.

Vb.
Wanneer vriendin-lief WordFeud speelt en je sleept een letter van links naar rechts stopt de letter alsof je je vinger loslaat.
Vervelende is dat na een bepaald moment hij een eigen leven leid en het lijkt alsof er 40 mensen verschillende schermen openen en sluiten wat je niet kan stoppen.
Ook de iPad afsluiten gaat lastig omdat je moet "scrollen" waar hij dus ook op de helft stopt.

Ik heb al geprobeerd het scherm super goed schoon te maken met het bijgeleverde doekje maar er zit niks op het scherm.
Gecontroleerd of er Software updates zijn maar hij is gewoon up-to-date.
Laatste optie was voor mij hem volledig te resetten maar heb nog niet uitgezocht hoe dit precies moet.

Ik bel morgen direct met de winkel waar ik hem heb gekocht maar heeft er iemand anders mogelijke oorzaak van dit probleem en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb iets soortgelijks gehad met een iPad 1. In het begin werkte resetten nog wel, maar later niet meer. Gewoon mee terug gaan.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 12:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Oorzaak is niet belangrijk, gewoon retour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:23
Precies, oorzaak is gewoon een fabrieksfoutje. Kan gebeuren, gewoon teruggaan, word hij opgestuurd, en krijg je vrijwel altijd een nieuwe :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 14:00
Top geregeld want kan hem vanmiddag al weer terugsturen en krijg een nieuwe!