Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers

Ik had al eerder vraaghier over gesteld maar ik maak me toch wel zorgen.

Op het moment wanner ik spellen ga spelen (zo als : NFS World, WoW TLC, Gran Turismo) wordt het noteboek heel warm en natuurlijk gaat het fan hard draaien.
Alle drivers zijn up-to-date.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/lz72p.jpg

Is dit wel normaal ?
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:37
Als dit de warmste temperaturen zijn die je tijdens het gamen bereikt, zou ik mij niet zoveel zorgen maken.
Laptops staan er eigenlijk wel een beetje om bekend dat ze tijdens het gamen 70-80 graden kunnen worden, en over het algemeen is dit ook niet zo'n probleem.

Als je je laptop wel wat koeler wil houden moet je eens zo'n laptopcooler proberen met ventilatoren. Dat scheelt bij mijn laptop al gauw 10 -15 graden. (hoofdzakelijk omdat de laptop een stukje boven de oppervlakte gehouden wordt. De ventilator in de laptopcooler aan scheelt hier maar een paar graden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Of eventueel stof uit de laptop blazen (wel even ventilator vastzetten met paperclip oid) met perslucht. Als je de laptop lang hebt en het ding erg stoffig is.

En anders een mailtje naar de fabrikant :). Je hebt gewoon garantie op de levensduur van het product, dus als het ding oververhit raakt bij normaal gebruik (lees: geen OC en gebruik op hard oppervlak) zal de winkel moeten zorgen voor reparatie of vervanging.

-_-