Ik heb hier een Canon Pixma MP500 Multifunctional, vroeger kon ik op de scan knop drukken, kreeg ik een mooi menutje, met opties hoe ik wou scannen en opslaan.
Werkte allemaal top!
Nu heb ik Windows 7 x64, en die scan knop doet gewoon lekker niks meer
Ik krijg nog altijd het Menu als ik op Scan druk.
maar Opslaan op PC / Opslaan als PDF bestand / Toevoegen aan e-mail
Ze werken niet meer.
Ik denk omdat er op mijn vorige PC drivers voor waren, maar als ik nu op de canon site kijk, zijn deze er niet voor de 64 bit windows versies.
Is hier een andere oplossing voor?
Wat ik feitelijk wil, is mijn inkomende post inscannen met een druk op de knop, zonder daarvoor telkens extra programma's te moeten starten. (waarvoor ik Canon destijds imo ook geld heb betaald)
Scannen naar een PDF bestand, en de PC regelt dat de scan in een map komt als PDFje met een optellend nummer.
Is dit er? Kent iemand een oplossing? Google wat niet lief vandaag en gaf me het antwoord niet
Werkte allemaal top!
Nu heb ik Windows 7 x64, en die scan knop doet gewoon lekker niks meer
Ik krijg nog altijd het Menu als ik op Scan druk.
maar Opslaan op PC / Opslaan als PDF bestand / Toevoegen aan e-mail
Ze werken niet meer.
Ik denk omdat er op mijn vorige PC drivers voor waren, maar als ik nu op de canon site kijk, zijn deze er niet voor de 64 bit windows versies.
Is hier een andere oplossing voor?
Wat ik feitelijk wil, is mijn inkomende post inscannen met een druk op de knop, zonder daarvoor telkens extra programma's te moeten starten. (waarvoor ik Canon destijds imo ook geld heb betaald)
Scannen naar een PDF bestand, en de PC regelt dat de scan in een map komt als PDFje met een optellend nummer.
Is dit er? Kent iemand een oplossing? Google wat niet lief vandaag en gaf me het antwoord niet