Speakers in bureaublad wegwerken

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Hallo allemaal,
Ik ben niet zo goed met audio, dus ben ik hier gekomen.
Weet iemand een speakersetje dat ik weg kan werken in mijn bureaublad, dus gaten boren en erin stoppen.
Ik heb zelf al gezocht maar kan ik kan niks vinden.
Alvast bedankt,Groet Sniperzkillz,

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-02 21:51
In welke zin? Dat de speakers horizontaal gemonteerd zijn (ze wijzen naar boven)? In dat geval kan je autospeakers pakken, genoeg keus.

• Sniperzkillz
Oké dankjewel voor je reactie,
Aanraders mischien?

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-02 21:51
Nee, ben daar niet zo in thuis. Gelukkig kan je genoeg reviews vinden.

Waarom wil je ze in je bureau verwerken? Het geluid zal er niet beter van worden, eerder slechter. Speakers hebben een kast nodig (imho). Je wint ook niet echt in bureauruimte.

• Sniperzkillz
Waarom wordt de kwaliteit dan slechter? En als kat dient het bureaublad dan toch gewoon?
Ik wil het in het blad hebben omdat het er vet uitziet. Kan ik die speakers wel direct op mijn pc aansluiten?

[ Voor 15% gewijzigd door Sniperzkillz op 15-01-2012 22:38 ]

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-02 08:19
Sniperzkillz schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:35:
Waarom wordt de kwaliteit dan slechter? En als kat dient het bureaublad dan toch gewoon?
Ik wil het in het blad hebben omdat het er vet uitziet. Kan ik die speakers wel direct op mijn pc aansluiten?
Je zult nog een versterker nodig hebben, anders zal er niet veel geluid uitkomen...

http://specs.tweak.to/16567

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-02 12:10
Goh Sniperkillz, waar is je inzet vandaag? Kijk nog eens in je vorige topic van vandaag!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-01 16:50

The Milkman

█████░░░░░ 50%

1. Speaker moet in Kast = Beter Geluid
2. Speaker moet op jou gericht zijn = Beter Geluid
3. Speakers moeten op versterker = Anders geen geluid :)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-12-2025

SLeddert

SLeddert

Autospeakers inderdaad.
Denk er wel aan dat speakers, vooral mid en hoog, het beste klinken als ze direct op je oren gericht zijn.
Met inbouw in je bureau ga je dat niet voor elkaar krijgen.

Verder lijkt het me een vreemde oplossing, omdat je toch niets op je ingebouwde speakers gaat zetten, kan je net zo goed gewone (opbouw) speakers nemen. De plaats ben je toch kwijt.

Karsten

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat blijkt: speakers in je bureaublad wegwerken moet je gewoon niet willen :P Zelfs zware speakers die op een blad staan zorgen al voor resonantie, kun je nagaan wat er gebeurt als je speakerunits in je blad gaat hangen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:23

FeaR

In GoT we trust

Wat mijn collega hier zei met betrekking tot eigen inzet geld in dit subforum ook. Nu heb je al redelijk wat hints gehad waar je moet zoeken, wat voor speakers er mogelijk zijn en dat er een versterker tussen moet. Genoeg informatie om eerst zelf wat verder te zoeken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.